Gume se testiraju u fabrikama i dobijaju ove tačke
Crvene i žute tačke se često mogu videti na gumama (posebno kada su nove), a važne su prilikom postavljanja gume na felne i balansiranja.
Automobilske gume nisu savršene i na njima postoje male nesavršenosti. Dakle, neki proizvođači koriste ove oznake da označe važne tačke na pneumaticima i signaliziraju vulkanizerima šta da rade.
Žuta tačka označava mesto na obimu gde vaša guma ima najmanju težinu. To može biti zbog konzistencije gume, dodatnog ispupčenja na bočnoj strani gume ili neke druge nesavršenosti, piše Ravijahak.
Iz bilo kog razloga, taj deo gume je lakši od bilo koje druge tačke oko spoljne ivice gume. Taj deo pneumatika poravnava se sa ventilom na felni.
Sa druge strane, crvena tačka označava najvišu tačku radijalnog odstupanja i varijacije radijalne sile. Ne samo da je proizvođačima guma teško napraviti savršeno izbalansiranu gumu, već je veoma teško napraviti i savršeno okruglu gumu.
Ove tačke olakšavaju balansiranje, jer označavaju maksimalnu tačku varijacije radijalne sile (RFV), odnosno kada se guma okreće, sila koja deluje na gumu i točak biće maksimalna u oblasti crvene tačke.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.