Tesla, a potom i druge nove marke električnih vozila, imaju niz faktora koji povećavaju cene kada je u pitanju popravka štete
Tesla, a potom i druge nove marke električnih vozila, imaju niz faktora koji povećavaju cene kada je u pitanju popravka štete.
Električni automobili su obično jeftiniji za korišćenje od ekvivalentnog vozila sa unutrašnjim sagorevanjem po pitanju potrošnje energenta i održavanja.
Međutim, kada dođe do štete od sudara, popravka električnih automobila može da košta eksponencijalno više.
Dok se ova priča fokusira na Teslu, treba napomenuti da drugi brendovi kao što su Lucid i Rivian izgleda imaju sličnih problema.
Tesla, a potom i druge nove marke električnih vozila, imaju niz faktora koji povećavaju cene kada je u pitanju popravka štete. To su luksuzna vozila koja sama po sebi imaju skupe troškove popravke, a pored toga, opcije na "aftermarket" tržištu su retke, piše portal Kamatica.
Osim toga, imaju brojne senzore u područjima koja su sklona oštećenjima poput branika. Primera radi, Jutjuber Rajan Šo, koji se bavi Tesla automobilima, kaže da je šteta na blatobranu rezultirala računom od 8.701,33 dolara (8.082 evra).
U drugom sudaru, gde je nastradao zadnji deo, cena popravke EV-a je iznosila 23.614 dolara (21.935 evra).
Ništa od toga ne rešava još jedan veliki problem sa nekim Teslama, naime, njihove integrisane baterije. Ako se jedna od njih ošteti, ne postoji način da se popravi.
Treba napomenuti da i izvršni direktor Ilon Mask i Tesla razumeju potrebu za snižavanjem cena popravki. Insajder citira Maska koji je troškove nazvao "nerazumno visokim" i žalio se na situaciju u kojoj se vlasnici Tesle ponekad mogu naći.
"Dakle, ako čekate da se deo popravi, osuđeni ste na mesec dana iznajmljivanja drugog automobila. To je izuzetno skupo", rekao je Mask u januaru.
Dok se ne pronađe dugoročno rešenje, vlasnici vrhunskih električnih vozila, a posebno vlasnici Tesla, prepušteni su na milost i nemilost osiguravajućim društvima i servisima u slučaju nesreće.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.