Dostupne su tri verzije (Standard, Pro i Max), od kojih svaka ima bateriju različitog kapaciteta
Retko ko nije čuo da je Xiaomi, kineski elektronski gigant i jedan od najvećih proizvođača pametnih telefona na svetu, napravio električni automobil SU7.
Auto je bio momentalni hit, a u prva 24 sata rezervisano je skoro 90.000 primeraka, tako da se već nakon prvog dana na isporuku čekalo više od 30 nedelja.
To ne čudi, jer automobil, čiji karakter i performanse veoma podsećaju na modele kao što su Tesla Model 3 i Porsche Taycan, ima veoma povoljnu cenu koja se kreće od manje od 30.000 evra, dok je tehnologija koja je ugrađena u to je fascinantno.
Napomenimo i da su dostupne tri verzije (Standard, Pro i Max), od kojih svaka ima bateriju različitog kapaciteta, a u zavisnosti od verzije pogon je na zadnje ili na sva četiri točka.
Nije iznenađujuće za brend poznat po svojim pametnim telefonima da SU7 ima ogroman centralni ekran.
To je ekran osetljiv na dodir od 16,1 inča sa 3K rezolucijom i HyperOS infotejnment sistemom brenda koji može istovremeno da prikaže više vidžeta za mape, muziku i pomoć vozaču.
Tu je i digitalna instrument tabla od 7,1 inča iza trokrakog volana, kao i head-up displej.
SU7 takođe ima integrisan LiDAR senzor na vrhu vetrobranskog stakla, sličan onima na premijeum modelima Volvo EXS90, Polstar 3 i Lotus Emeya.
Dopunjuju ga brojne kamere i drugi senzori oko automobila koji zajedno obezbeđuju podatke za Xiaomi Pilot tehnologiju autonomne vožnje.
Međutim, jedinstveno je to što je Xiaomi istovremeno lansirao na desetine različitih dodataka koji se vrlo lako mogu ugraditi u automobil i tako ga potpuno personalizovati.
Na primer, ako ne želite da se oslanjate samo na džinovski ekran osetljiv na dodir, skup fizičkih komandi i točkić za jačinu zvuka mogu da se prikače na dno ekrana.
To je samo jedan od mnogih sličnih detalja, a više njih možete videti u videu ispod.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.