ChatGPT je izgubio oko 10% korisnika jer se ljudi okreću necenzurisanim konkurentima
Prvi put od njegovog nastanka, OpenAI, kreator popularnog AI alata ChatGPT, suočava se sa smanjenjem broja korisnika, prenosi Telegraf.
Prema analizi kompanije Similarweb, broj korisnika ChatGPT, kako na mobilnim platformama tako i na desktopu, smanjen je za skoro 10% u junu u odnosu na maj ove godine.
Ovi podaci ukazuju na trend smanjenja interesa za AI četbotove.
Početkom godine, ChatGPT je bio servis sa najbržim rastom broja korisnika.
Međutim, novi proizvodi, poput Threads-a kompanije Meta, privlače korisnike brže od ChatGPT-a, što može delimično objasniti opadanje broja korisnika.
Postoji više mogućih objašnjenja za ovu situaciju.
Smanjenje broja korisnika tokom letnjeg perioda moglo bi se pripisati smanjenju akademskih aktivnosti.
Takođe, sve više tužbi protiv OpenAI-ja u vezi sa upotrebom tuđe intelektualne svojine i cenzurisanje odgovora mogu uticati na percepciju korisnika o alatu, što može rezultirati smanjenom upotrebom.
U poslednje vreme pojavilo se mnogo novih, necenzurisanih konkurenata, kao što je WizardLM-Uncensored, koji je razvio bivši zaposleni u Microsoft-u, Erik Hartford.
Iako ovi četbotovi možda nisu kvalitetni kao ChatGPT, privlače korisnike sposobnošću da odgovore na "škakljiva" pitanja koje ChatGPT ignoriše.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.