Tu je i dodatak da Meta AI pomaže korisniku da zapamti određene stvari i događaje
Mark Zakerberg, izvršni direktor kompanije Meta, na svom WhatsApp nalogu objavio je fotografiju na kojoj nosi novu limitiranu ediciju Ray-Ban Meta x Coperni naočara.
Meta je prošle nedelje nagovestila "uzbudljivu kolaboraciju" koja stiže uskoro, a očigledno je da su to ove naočare.
Naočare su svoj debi imale tokom Nedelje mode u Parizu, a Coperni je organizovao "digitalno" druženje sa prijateljima i poznatim ličnostima, prikazavši svoju kolekciju.
Ray-Ban Meta x Coperni naočare su providne, a limitirane su na samo 3600 komada u proizvodnji.
Naočare imaju iste mogućnosti kao i standardni model, uključujući i podršku za Shazam, pretragu i puštanje sadržaja sa Spotify i Amazon Music pomoću glasovnih komandi. Tu je i dodatak da Meta AI pomaže korisniku da zapamti određene stvari i događaje.
Učesnici ranog programa testiranja mogu da isprobaju i mogućnosti za nove "live AI" i prevođenje uživo na nekoliko jezika.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.