Banke, mediji, supermarketi i aviokompanije prijavljuju tehničke probleme širom sveta
Kompanija Majkrosoft saopštila je danas da preduzima "akcije na ublažavanju" problema koje su prijavili korisnici, a zbog koga je u kompanijama i bankama širom sveta došlo do tehničkih problema i prekida u funkcionisanju.
Kompanija istražuje pitanja u vezi sa pružanjem klaud usluga u SAD, kao i problem koji je uticao na nekoliko njihovih aplikacija i usluga, navedeno je u saopštenju, a prenosi BBC.
U Australiji je niz banaka, medija i aviokompanija prijavio da su izloženi masovnom IT napadu i prekidu komunikacija.
Letovi su otkazani na aerodromu u Sidneju, u supermarketima je nastala haotična situacija, a programi TV mreža su poremećeni usled pada kompjuterskih sistema i grafike, prenosi BBC.
Samo nekoliko sati pre Australije, nekoliko američkih avio kompanija je takođe prijavilo da mora da otkaže ili odloži letove zbog problema sa IT vezama.
Uzrok poremećaja IT sektora nije jasan, ali mnogi koji su pogođeni povezali su ga sa Majkrosoft PC operativnim sistemima.
Kompanije kao Džetstar i Virdžin erlajnz su prijavile problem u vezi sa Majkrosoftom.
Banke i firme kao što su Telstra i Gugl takođe su registrovali teškoće.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.