Konferencija DIGITAL DAY održava se dvanaesti put, 18.maja 2023. godine u hotelu Hilton pod sloganom FOR BETTER WEB.
U okviru glavne teme DIGITAL DAY 2023 konferencije, FOR BETTER WEB, bavićemo se novim i poboljšanim internetom, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote a ne da ih iskorišćavaju.
FOR BETTER WEB narativ je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u ovom pokretu za promenu. To je podsetnik da internet nije fiksni entitet, već ekosistem koji se stalno razvija i na koji imamo moć da utičemo i da ga oblikujemo. Podržavajući etičke tehnološke kompanije, prihvatajući decentralizovane tehnologije i zalažući se za politike koje štite naša digitalna prava možemo da izgradimo bolju mrežu za sebe i za buduće generacije.
Među predavačima nas očekuju brojni lideri poslovnog i kreativnog sveta.
Upoznajte Ravid Kuperberga, svetski poznatog kreativnog konsultanta čija je ekspertiza u kreativnosti pomogla agencijama širom sveta da osvoje čak 49 kanskih lavova, uključujući i prestižne 3 Grand Prix nagrade!
Pat Heery, stručnjak za digitalnu transformaciju, revolucionisao je Euronews lansiranjem inovativnih digitalnih strategija koje su preusmerile kompaniju sa analognog na digitalni pristup - i ostvario neverovatan uspeh!
Teads ne bi bio to što jeste bez Sergiu Gruite, svetski priznatog stručnjaka za programatik oglašavanje i strateška partnerstva. Njegova stručnost i znanje pomažu ovoj kompaniji da bude na vrhu industrije.
Kako podstaći kreativnost u marketing komunikacijama sa podacima ? I obrnuto, kako podstaći podatke sa kreativnošću iz marketing komunikacija?
Ravid je Mindscapes Creativity partner i trener struktuiranog kreativnog mišljenja u polju brand komunikacija, radio je sa brojnim kreativnim agencijama i brendovima po celom svetu. Ravid je nekadašnji advertajzing profesionalac sa 14 godina iskustva u strateškom planiranju i kreativnom razvoju. On je čest keynote govornik i moderator na internacionalnim marketing konferencijama i advertajzing festivalima, uključujući brojna pojavljivanja na prestižnom Cannes Lions festivalu.
Pat Heery, Digital Editor in Chief, Euronews- Using data to put the audience at the heart of editorial decision making
Pat Heery je glavni urednik vesti na Euronews-u u Lionu a angažovan je 2022. godine da postavi novi digital pristup. Pat je ranije radio kao UK urednik BBC news sajta i on je ekspert u digital storytelling-u i u vođenju timova koji isporučuju vesti na najzanjimljiviji način za digital publiku.
Sergiu Gruita,Regional Industry Director CEE, Teads - Responsible Advertising for a better web
Sergiu Gruitova karijera uključuje preko 15 godina iskustva u marketingu i medijima. Posle dugogodišnjeg profesionalnog angažmana u P&G (gde je počeo svoju karijeru u marketingu, a kasnije se specijalizovao u medijima i digitalu), Sergiu je imao priliku da upozna tržište takođe i iz ugla tech preduzetnika, vodeći odeljenje za reklame za Global Tech startup u US. Sergiu se pridružuje Teads-u kao CEE Industry Director, u cilju razvoja strateških partnerstava sa ključnim klijentima u regionu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.