Uvođenjem novina globalni internet gigant želi što duže korisnike da zadrži na svom pretraživaču i mapama, jer - korisnici su novac
Google je ove nedelje predstavio nekoliko noviteta, koji bi korisnicima trebalo da omoguće bolje pretraživanje pomoću Google pretraživača i još bolju navigaciju Google mapama.
Tako će se prilikom pretraživanja gradova na Googleu, na primer, korisnicima ubuduće prikazivati dodatni rezultati kao što su istorija tih gradova, kulturni sadržaji, važne lokacije, plaže, i slično.
Takođe, moći će da pregledaju "vizuelne priče" i video zapise ljudi koji su posetili te gradove i lokacije. Među rezultatima će dobiti i različite saveti o mestima koja bi trebalo da posete i zanimljivim stvarima koje mogu da vide i rade u tim gradovima.
Tim novitetima Google, naravno, želi korisnike što duže da zadrži na svom pretraživaču i mapama. Razlog je, manje - više, poznat:
Što više vremena provode na njihovim stranicama koristeći njihove servise i alate, Google će moći više da zaradi od reklama.
Takođe, poslednja istraživanja su pokazala da sve više mladih danas ono što ih zanima uopšte ne traži na Googleu, već na TikToku i Instagramu. Google zbog toga želi da rezultate pretraživanja učini atraktivnijim, pa u nekim slučajevima među njih dodaje video zapise i slične sadržaje.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.