Korisnici prijavljeni u brojnim regionima sveta
Kompanija Majkrosoft imala je širom sveta probleme sa svojim onlajn servisima, uključujuči Outlook i Teams, a navela je da iza toga stoje problemi u mrežnoj konfiguraciji.
Korisnici su prijavili smetnje u brojnim regionima sveta, koji su počeli jutros oko 8.00 sati prilikom pristupa servisima Majkrosofta.
Kako su naveli iz ove kompanije, problem su se javili prilikom pristupanja mejlu i alatkama za video konferencije.
Kako navodi Blumberg, pogođeni su bili i SharePoint Online, OneDrive za biznis i Microsoft Graph.
Problemi u servisima Majkorsofta su se pojavili na sajtu downdetector.com oko osam časova izjutra, ali su opali već nakon sat vremena kada je, prema svemu sudeći, došlo do stabilizacije platformi.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.