Nova usluga je za sada dostupna samo u beta verziji na 11 odabranih tržišta
Korisnici švedske platforme za striming muzike Spotifaj u odabranim zemljama od danas pored slušanja omiljenih pesama mogu da gledaju i muzičke spotove, prenosi portal Teh kranč.
Nova usluga je za sada dostupna samo u beta verziji na 11 odabranih tržišta, a to su Brazil, Kolumbija, Nemačka, Indonezija, Italija, Kenija, Holandija, Poljska, Filipini, Švedska i Velika Britanija.
Korisnici u pomenutim zemljama moraju da imaju i premijum pretplatu da bi mogli da gledaju muzučke spotove.
Ove zemlje su izabrane na osnovu brojnih kriterijuma kao što je veličina tržišta i dostupnost podrške za lokalni sadržaj, a kompanija planira da proširi uslugu i na druge države, izjavio je potpredsednik globalnog odeljenja za korisničko iskustvo firme Spotifaj, Sten Garmark.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.