Ako učesnici budu više naglašavali prednosti drugih brendova, moraćemo da prekinemo odnos između brenda i kreatora sadržaja, stajalo je u ugovoru kompanije
Američka tehnološka korporacija Gugl je vršila pritisak na tehnološke influensere da bi pozitivno pisali o novoj seriji pametnih telefona Piksel (Pixel), piše portal Verdž.
Kako se navodi, kompanija je od učesnika takozvanog Tima Piksel, grupe influensera koji među prvima imaju pristup tehnološkim proizvodima, očekivala da preferiraju Guglove Piksel telefone u odnosu na konkurentske proizvode.
Ako učesnici budu više naglašavali prednosti drugih brendova, "moraćemo da prekinemo odnos između brenda i kreatora sadržaja", navodi se u tekstu Guglovog ugovora sa influenserima koji je naljutio mnoge učesnike ove zajednice.
"Zvanično se povlačim iz Tima Piksel. Bilo je lepo, ali ovaj program više nije u skladu sa mojim etičkim uverenjima niti u najboljem interesu mog kanala i sadržaja koji pružam gledaocima. Poslao sam im mejl danas i dao otkaz", objavio je influenser Adam Metlok.
Guglova menadžerka za komunikacije Kajla Gejer izjavila je da je tehnološka kompanija pogrešila prilikom izbora reči za ugovor sa infuenserima i da je obrazac ugovora u međuvremenu uklonjen sa sajta.
Kompanija Gugl predstavila je prošle nedelje novu seriju pametnih telefona Piksel.
Osnovni model Pixel 9 ima čip Tensor G4, 12 gigabajta radne memorije (RAM) i mnoštvo funkcija koje pokreće veštačka inteligencija (AI), uključujući mogućnost kompanovanja ljudi sa dve fotografije u jedan snimak.
Početna cena osnovnog modela je 800 dolara.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.