Kompanija je primetila da je vremenom Fejsbuk proširio mogućnosti grupa, poboljšao video i reklamne platforme, ali je "magija prijatelja" u međuvremenu izbledela
Američka tehnološka korporacija Meta je ponovo omogućila korisnicima društvene mreže Fejsbuk da na svom "fidu" vide samo objave, priče i video-snimke svojih prijatelja, bez reklama ili preporuka.
Kompanija je primetila da je vremenom Fejsbuk proširio mogućnosti grupa, poboljšao video i reklamne platforme, ali je "magija prijatelja" u međuvremenu izbledela, a nova podešavanja treba da vrate društvenu mrežu njenim korenima i komunikaciji sa voljenima.
Promena je najpre stupila na snagu u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, a korisnici mogu da putem nove kartice "prijatelji" (Friends) sami uvedu željena podešavanja.
"Nekada mesto za pregled zahteva za prijateljstvo i ljudi koje možda poznajete, kartica 'prijatelji' će sada prikazivati priče vaših prijatelja, 'rilsove', objave, rođendane i zahteve za prijateljstvo", navodi se u saopštenju na veb stranici firme Meta.
Firma navodi da društvene mreže "treba da budu zaista društvene" i najavila da će uvesti još zabavnih, jednostavnih iskustava koja će omogućiti korisnicima da se lakše povežu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.