Kako se navodi, korisna je 'kako za priznate umetnike, tako i za zvezde u usponu'
Korisnici aplikacije Tiktok u Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Francuskoj, Kanadi, Australiji i na nekim drugim većim tržištima, od danas mogu da kupuju karte za koncerte i druge događaje direktno preko ove platforme, navodi se u saopštenju Tiktoka.
Ova usluga, koju Tiktok nudi u saradnji sa kompanijom Tiketmaster, dostupna je u SAD još od avgusta prošle godine, prenosi tehnološki portal Verdž.
Umetnici sada mogu da reklamiraju svoje nastupe tako što će u sopstvene video snimke ubaciti linkove preko kojih je moguće kupiti karte u aplikaciji.
Svaki korisnik koji je na platformi verifikovan kao umetnik može da koristi ovu funkciju, pod uslovom da je iz jedne iz zemalja koje učestvuju u ovom projektu.
Tiktok tvrdi da su rezultati iz SAD pokazali da je nova usluga korisna "kako za priznate umetnike, tako i za zvezde u usponu".
Video-snimke umetnika sa linkom koji vodi ka kupovini karata je od avgusta prošle godine pogledalo 2,5 milijardi ljudi, ali nije saopšteno koliko ljudi je zaista kupilo karte za koncerte nakon pregleda videa.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.