Ovaj novitet bi mogao da uništi YouTube

Veruje se da bi mogao da "pojede" format dugog videa koji je bio glavni izvor profita gotovo dve decenije

04.09.2023. 21:15
  • Podeli:
youtube jutjub pixabay-64b91705c22d0.webp Foto: Pixabay

Stariji zaposleni i u kompaniji YouTube-a su zabrinuti da će njihov rival TikToku, Shorts, "pojesti" format dugog videa koji je bio glavni izvor profita gotovo dve decenije, piše Klix.ba.

The Financial Times piše da je prihod YouTube-a od oglašavanja, iako se nedavno poboljšao, ipak u silaznoj putanji tri tromesečja uzastopno u odnosu na prethodnu godinu.

U kompaniji pokušavaju da pronađu rešenje kako bi zarađivali više novca od Shortsa, sadržaja kratkog formata koji je dizajniran kao rival TikToku.

Duži video omogućava prikazivanje više reklama, ali kako Shorts postepeno preuzima primat, tako kreatori objavljuju sve manje dugih videa.

Zaposleni u YouTube-u su zabrinuti zbog trenutnih internih brojki.

Svidelo se to starijim zaposlenima YouTube-a ili ne, YouTube mora da podržava Shorts dok ovaj format dobijaa na popularnosti. 

To uključuje dodavanje novih funkcija kao što su AI rezimei i highlightsi NFL-a, ali i ulaganje u kreatore Shortsa i podsticanje da kreiraju ekskluzivan sadržaj za YouTube-ov servis.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()