Prihodi od oglasa, logično, donose mnogo novca, pa YouTube zato insistira na njihovom prikazivanju
YouTube nastavlja da čini sve što je u njegovoj moći da spreči korisnike da preskaču reklame. Posle nekoliko slučajeva u kojima su pojačali borbu protiv ad-blokera, sada su iz kompanije odlučili da primene novu taktiku.
I dalje možete da preskočite oglas nakon nekoliko sekundi gledanja pritiskom "Skip Ads" opcije, ali je sada toliko smanjena da jedva možete da je "nabodete".
Novi dizajn neće se svideti mnogim korisnicima, naročito zbog toga što je promenjen oblik (sada je kao "pilula"), a istovremeno je za dve trećine manja od prethodnika.
Prihodi od oglasa, logično, donose mnogo novca, pa YouTube zato insistira na njihovom prikazivanju. Ako ne želite reklame, uvek možete da kupite YouTube Premium, na šta vas "ljubazno" i podsećaju svaki dan.
Kako prenosi Android Police, sada čak umesto "Skip Ads" piše samo "Skip", a tekst em je kraći, em je napravljen tako da bude gotovo providan, pa vam je znatno teže da preskočite reklame.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.