Sa upotrebom digitalnog marketinga i tehnologije najviše kasne akteri bosanskohercegovačke političke scene
Dok predsednici država regiona veliku pažnju poklanjaju digitalnom marketingu i promociji na socijalnim mrežama, izgleda da jedino političari iz Bosne i Hercegovine još uvek nisu shvatili moć društvenih medija i digitalne tehnologije.
Tako se na primer, premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić pohvalio sa 23.000 pratilaca na društvenoj mreži Facebook, čije je potencijale otkrio pre četiri meseca, ali Twitter nalog ipak nema.
Politikolog Tarik Kapetanović za Unu ocenjuje: "Političari u BiH generalno komuniciraju analogno, to je najveći njihov problem".
Savetnik za digitalni marketing Predrag Spasojević smatra da "kaskanje" političara predstavlja dodatni problem:
"Barak Obama je još 2008. godine u kampanji aktivno koristio Facebook, a u BiH su neki političari naloge otvorili tek u kampanji 2018. godine", skrenuo je pažnju sagovornik Une.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.