Proglašeni dobitnici MIXX AWARDS za 2024. godinu

Nagrade Mixx Awards su ove godine dodeljene osmi put zaredom, a sledeće će biti proglašene 29. maja 2026. godine.

Autor: Promo
03.06.2025. 13:01
  • Podeli:
dd1-Panel_Agencije u 2025-683ed1da81335.webp Foto: Promo

Međunarodno priznanje Mixx Awards, koje jednom godišnje dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, proglasio je 30. maja najbolje digitalne kampanje u okviru najznačajnije domaće advertajzing konferencije Digital Day.

Stručni žiri u sastavu: Aleksandar Mijailović – Žiška, Marija Mijatović – Represent Communications, Marko Anđelković – SmartPoint Adria, Arsenije Ivanović – Shoppster, Milica Vještica Pažin – Method Agency, Ana Marković – WMG, Jasmina Koprivica – EuroNews, Una Zabunov – Telekom Srbija, Tina Đukanović – Atlantic Grupa, Marija Joksimović – Publicis Media i Darko Jovančić – Omnicom Media Group izglasao je pobednike u devet kategorija, od kojih je najbolja kampanja od jedanaest pobedničkih dobila glavnu nagradu – MIXX Grand Prix.

U dve kategorije, proglašena su po dva dobitnika, a ove godine dodeljena je i Specijalna nagrada žirija.

Dobitnici Mixx Awards za 2024. godinu po kategorijama su:

  • Branded Content – Guarana Azijana – Fullhouse Ogilvy
  • Influencer Marketing – Pametno putno osiguranje – Žiška
  • Influencer Marketing – Grand Kafa Aplikacija „Gledanje u šolju“ – Luna /TBWA
  • Social Media – Mreža najvažnijih influensera – Žiška
  • Video Advertising – Guarana Azijana – Fullhouse Ogilvy
  • Best Use of AI – Kampanja “Najbolje od oba sveta” – Telekom Srbija
  • Effective Use of Data – Lilly Drogerie Hiperlokacijska kampanja – Media House
  • Product Innovation – mts CGI revolucija – McCann Beograd
  • Non-profit/CSR – Kampanja za prevenciju raka dojke “Tvoje telo je umetnično delo” – NEXTGAME Digital
  • Brand Advertising – Grand Kafa – Hajde da imamo vremena za sebe – Luna /TBWA
  • Brand Advertising – Sav od igre 2 – Animunch – Žiška.

Za Grand Prix takmičenja proglašena je kampanja Kampanja za prevenciju raka dojke "Tvoje telo je umetničko delo", Nextgame Digital za Narodni muzej Srbije.

Specijalna nagrada žirija pripala je agenciji Ovation BBDO za Libresse za kampanju “Pitanja koja samo žene čuju”.

Nagrade Mixx Awards su ove godine dodeljene osmi put zaredom, a sledeće će biti proglašene 29. maja 2026. godine.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()