Reklamama nikad neće doći kraj: Platforme smisille nove taktike, u igri je veliki igrač

Ako su vas do sada nervirale reklame u aplikacijama i na veb stranicama, spremite se za budućnost

09.10.2024. 15:45
  • Podeli:
aplikacija platforma tiktok shutterstock-67056189cb85d.webp Foto: Shutterstock

Platforme sve više dozvoljavaju marketinškim firmama da koriste sve njihove podatke kako bi kreirale AI-generisane reklame i oglase, koje posebno ciljaju individualne korisnike.

Sajt Digiday izveštava da je među njima i TikTok Smart+, koji se takmiči sa sličnim rešenjima kompanija Meta i Google.

Oglašivači mogu da omoguće da TikTok-ov AI upravlja neophodnim i komplikovanim zadacima – kreiranje i isporuka reklama kako bi s epokrenuli razgovori ili preuzimale aplikacije.

"Fokus je na jednostavnost i brzinu, tako da više nema dugog perioda nagađanja i neprekidnog A/B testiranja", kaže Adolfo Fernandez – globalni direktor TikToka za strategiju proizvoda i operacije, trgovinu, prenosi B92.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()