Imao je svoj poseban metod zvani pivski test
Brilijantni Stiv Džobs, osim što je bio izvršni direktor i saosnivač "Apple"-a bio je i sjajan menadžer.
To dokazuje i činjenica da je prilikom zapošljavanja koristio vrlo inovativan pristup - tzv. pivski test.
Razgovori za posao vrlo su formalni i prolazak kroz taj proces, pogotovo kad je u pitanju tako velika firma kao Apple, za mnoge je zastrašujuća pomisao. Džobs je toga bio itekako svestan pa je želio napraviti promenu. Kako prenosi as.com, Džobs je želeo da prekine trend da se sagovornici pojavljuju s napamet naučenim popisom odgovora u glavi, kao da samo čitaju skriptu.
Zato je odlučio odbaciti tradicionalna pitanja na razgovoru za posao i učiniti za mnoge stresnu situaciju ležernom. Kad prvi put upoznajete novog kolegu, možda razmišljate o tome biste li "s tom osobom popili pivo" ili biste s njom razgovarali "opušteno u šetnji".
Džobs je, piše Index.hr, upravo to i radio - vodio je kandidate za posao u šetnju i na kriglu piva. Džobs bi ih opuštao tako što bih odveo na pivo u pab i postavljao opuštena pitanja poput onih "kada ste zadnji put nešto postigli" ili "šta si radio prošlog leta"?
Džobs je, za razliku od drugih menadžera, na ovaj način pokušavao stvarno da upozna kandidate i da pridobije "A-igrače".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.