Stiže u ful opremi
Kako tvrdi novi izvršni direktor francuske kompanije, sledeća generacija Citroenovog najprodavanijeg automobila C3 će biti potpuno električna. Ovaj automobil će se proizvoditi u Evropi i imaće cenu manju od 25 hiljada evra.
Novi model, koji će dobiti naziv e-C3, imaće ozbiljan posao pred sobom. Aktuelni C3 čini otprilike 30 posto prodaje francuske kompanije u Evropi, čak i pored činjenice da je trenutna generacija stara već 7 godina i da se bazira na starijoj platformi PSA Grupe.
Tijeri Koskas, novi izvršni direktor Citroena, tvrdi da postoji velika pretnja od kineskih brendova kao što su MG i BYD koji sada izvoze jeftine električne automobile u Evropu. Prema njegovom mišljenju, oni imaju vrlo kompetentne proizvode, a odgovor Citroena je novi model e-C3.
Koskas je opisao e-C3 kao „mali hečbek sa SUV elementima“, ali je i rekao da ne treba da se klasifikuje kao krosover ili SUV. Drugi mali i mikro gradski automobili su usvojili sličnu filozofiju dizajna, poput Toyote Aygo X i modela Dacia Sandero Stepway.
Citroen e-C3 za evropsko tržište će biti predstavljen na jesen, a prodaja će početi tokom 2024. Francuska kompanija nije želela da još uvek objavi podatke o dometu i pogonu, ali kako saznaje Reuters, baterija će pružiti domet od oko 300 kilometara i proizvodiće se u Kini.
Drugi mali električni automobili Stellantisa, kao što su Peugeot 208 i Opel Corsa, imaju početnu cenu veću od 30 hiljada evra, pa nema sumnje da će Citroen postati hit na tržištu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.