Igra je lansirana 28. marta u režimu ranog pristupa (Early Access)
Krafton je saopštio da je njihova nova igra, simulacija života inZOI, prodata u više od milion primeraka. Ovo se desilo u roku od samo sedam dana nakon izlaska na PC (Steam). Time je inZOI postao najbrže prodavana igra u istoriji ovog južnokorejskog giganta.
Igra je lansirana 28. marta u režimu ranog pristupa (Early Access), a uprkos početnim kontroverzama - poput baga koji je igračima omogućavao da pregaze decu - interesovanje publike i pozitivne reakcije nisu jenjavali.
Na Steamu, inZOI trenutno ima ocenu "veoma pozitivno", a igra je dostigla i impresivnih 175.000 istovremenih gledalaca na Twitchu, zauzevši treće mesto među igrama.
Pored toga, Canvas - platforma za deljenje korisničkog sadržaja unutar igre - zabeležila je više od 1,2 miliona korisnika na dan lansiranja, kao i preko 470.000 deljenih sadržaja.
Krafton je najavio da će sav budući sadržaj biti besplatan do izlaska pune verzije igre. Ostaje da vidimo kako će se The Sims izboriti sa ovako ozbiljnom konkurencijom.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.