Detalji izmena karata gradskog prevoza: Vremenska pada na 50 dinara, pojeftinjuje mesečna

Naveo je da će se pored prodajnih mesta, uvesti i sistemi plaćanja posredstvom SMS-a i aplikacije.

07.04.2023. 14:52
  • Podeli:
gsp_autobus_Pixabay-1663936392705.webp Foto: Pixabay / Ilustracija

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas da će mesečna karta za prvu zonu ubuduće koštati 2.500 dinara i da vremenska karta za 90 minuta neće biti ukinuta, već će umesto sadašnjih 89 dinara koštati 50, objavio je Gradski sekretarijat za informisanje.

"Sedmodnevna karta, takođe za obe zone, koštaće 1.000 dinara, koliko je ranije koštala trodnevna. Sledeća velika stvar jeste cena mesečnih karata, koja se kretala od 2.990 do 4.990 dinara, u zavisnosti od zone. Sada će zona A ili zona B biti 2.500 a obe zone 3.500 dinara", rekao je Šapić, gostujući na TV Hepi.

Dodao je da pojeftinjenja idu skoro i do 50 odsto, zbog čega će se ljudi opredeliti da plaćaju prevoz. 

"Predlog je da godišnja karta košta 25.000 za jednu zonu, odnosno 35.000 za obe zone, dok je nekada bila 54.000. Pored osnovaca, pravo na besplatan prevoz imaće i srednjoškolci, a stariji sugrađani više neće morati godišnje da plaćaju 417 dinara za novu kartu, već će im karta biti doživotna. Sve druge povlašćene kategorije ostaju i plaćaće po 1.000 dinara", precizirao je Šapić.

Naveo je da će se pored prodajnih mesta, uvesti i sistemi plaćanja posredstvom SMS-a i aplikacije.

 "Da ne bi bilo plasiranja dezinformacija i opstrukcija ljudima ćemo ove informacije poslati na adrese", rekao je Šapić.

 Istakao je da više neće biti validiranja karata i da putnici neće biti izbacivani iz prevoza ukoliko budu zatečeni bez karte, već će im biti data mogućnost da plate kaznu, i to u narednih nekoliko dana po duplo nižoj ceni. 

 "Te vrste tenzija neće više biti u prevozu, kao ni ulaska na prva i izlaska na ostala vrata, niti zadržavanja kod validatora. Naša obaveza jeste da podižemo kvalitet prevoza i vozila i da povećamo frekvenciju vozila na najopterećenijim linijama", naglasio je Šapić. 

Ocenio je da je ulaskom Bus-plusa u sistem, kvalitet javnog prevoza kao i naplata godinama opadao pa je raslo nezadovoljstvo i korisnika i grada, zbog čega je predložena promena sistema.

Šapić je juče rekao da će izmene u javnom prevozu predložiti u Skupštini grada 13. aprila, a treba da važe od 1. maja.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()