Jedan od najčešćih komentara koji se mogao čuti na izgradnju prve trase beogradskog metroa je da povezuje "dva kukuruzišta"...
Omiljeno mesto Mirijevaca za šetnju i druženje u budućnosti će biti početna stanica beogradskog metroa. Bez obzira što iz ovog naselja ide čak sedam autobuskih linija, stanovnici tvrde da se to ne primećuje.
Kažu da je tačno da ima dosta linija, ali da se nekada čini kao da se to uopšte ne primećuje. Mirijevcima najviše smetaju velike gužve u autobusima, kao i to što vožnja do centra možda da potraje od 45 minuta, pa nekada i do sat i po. Šetači u Mirijevskom parku u šali za Unu komentarišu da će, "kada metro za 5 - 6 meseci proradi, svi ići u grad - ispod zemlje, kao krtice".
Čini se da će, ipak, trebati malo više od 5 do 6 meseci dok se ne izgradi prva trasa beogradskog metroa i on dobije planirani izgled. Predviđeno je da linija ide dalje ka centru i Beogradu na vodi, ali ono što se toj ideji ozbiljno zamera je što neće prolaziti blizu Kliničkog centra i železničke stanice Prokop.
Iako je predviđeno da to bude glavna železnička stanica u Beogradu, trase metroa ga uopšte ne vide, odnosno ni na jednoj od planiranih Prokop ne postoji kao stanica. Čelnici grada kažu to da nije do njih, jer su oni, navodno, insistirali da prva trasa prolazi baš tuda.
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić je početkom novembra izjavio da je on prvi tražio da se proveri da li je moguće da metro ide do Prokopa i Kliničkog centra, ali da to "nije ni finansijski moguće, niti su ljudi iz Kliničkog centra to želeli".
Međutim, iz udruženja građana "Po meri metro", čije su primedbe na krak prve linije usvojene, pa je on preusmeren ka Ceraku, Vidikovcu i Petlovom brdu, poručuju da "borba za te dve stanice nije gotova".
"One su i planirana i građene sedamdesetih i osamdesetih godina sa idejom da kroz njih prođe metro. Mi smo smatrali da trenutni plan metroa favorizuje neke buduće stanovnike u Makišu, Beogradu na vodi u odnosu na postojeće potrebe stanovnika na jugu grada", objašnjava Miloš Vučković iz tog udruženja.
Za razliku od Mirijeva, u Makišu su bageri već počeli da kopaju, ali još nisu daleko odmakli za mesec dana, otkako je krenula izgradnja platoa za depo. Rok za izgradnju je 3 godine, što deluje malo u odnosu na decenije koliko Beograđani čekaju metro. Ipak, to je sasvim dovoljno da se vidi hoće li se išta pomaći dalje od karata za metro koje su 2018. godine deljene u predizbornoj kampanji.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.