Ministar Vesić, koji je jutros prisustvovao probijanju tunela, istakao je da je upravo tunel "Beli potok" najzahtevniji i najvažniji objekat na sektoru 6 obilaznice oko Beograda.
U tunelu "Beli potok", na obilaznici oko Beograda, danas je probijena prva tunelska cev, dok će druga biti probijena sledeće nedelјe, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.
Vesić, koji je jutros prisustvovao probijanju tunela, istakao je da je upravo tunel "Beli potok" najzahtevniji i najvažniji objekat na sektoru 6 obilaznice oko Beograda.
"Danas su vredni radnici koji rade na sektoru 6 obilaznice oko Beograda probili prvu tunelsku cev u tunelu 'Beli Potok', koji je dug 360 metara.. Druga tunelska cev biće probijena sledeće nedelјe", rekao je Vesić.
On je precizirao da je u tunel ugrađeno 10 tona armature, kao i 10.000 metra kubnih betona, a iskop je urađen na oko 100.000 metara kubnih u samim tunelsku cevima.
Sektor 6, od Straževice do petlјe Bubanj potok, dugačak je 9,6 kilometara, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Na tom sektoru urađena su ukupno četiri nadvožnjaka, dužine 870 metara, dva mosta dužine 913 metara, tunel "Beli potok", a radi se petlјa "Avala" i petlјa - čvor "Bubanj potok", sa izlazom prema Beogradu.
"Kada završimo ovaj sektor, biće završena kompletna obilaznica oko Beograda, duga više od 47,7 kilometara, do Bubanj potoka i tada će se steći uslovi da se potpuno izmesti tranzitni saobraćaj iz centra Beograda, odnosno sa Gazele", istakao je Vesić.
Kako bi obilaznica u potpunosti bila završena, neophodno je i na tome se radi, da se ugovori poslednja deonica obilaznice, od Bubanj potoka do Pančeva, sa drumsko-železničkim mostom kod Vinče.
"Kada ugovorimo taj poslednji 31 kilometar i završimo sve, Beograd će, konačno, posle više od 30 godina, dobiti svoju obilaznicu, koja je počela da se gradi 90-ih godina", naznačio je ministar.
Radove na izgradnji obilaznice, na sektoru B, od mosta preko Save kod Ostružnice do Bubanj potoka, koji obuhvataju deonice 4 - od Ostružničkog mosta do petlјe Orlovača, 5 - od od petlјe Orlovača do tunela Straževica i 6 - od Straževice do Bubanj potoka, izvodi kineska "Power China", a glavni podizvođač je azerbejdžanska kompanija "Azvirt".
Tunel "Beli potok" radi se u otvorenom iskopu.
Na petlјi "Avala" u toku su radovi na produžetku dva kraka i vezei ka petlјe na Kružni put, a na petlјi "Bubanj potok" izvode se preostali radovi na konstrukcijama, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.