Mala dela su velika stvar: Više od 3.000.000 dinara za korisnike Crvenog krsta Srbije

Akciji doniranja u Lidlu priključio se veliki broj građana u više od 35 gradova Srbije, a posebno su se istakli stanovnici Jagodine i Kragujevca, gde je sakupljeno najviše proizvoda.

Autor: Promo
19.12.2022. 11:54
  • Podeli:
Crveni krst Srbije i Lidl Srbija-63a042a02581c.webp Foto: Promo

Kompanija Lidl Srbija sprovela je kampanju pod nazivom „Mala dela su velika stvar“, u toku koje su potrošači kupovali i donirali osnovne namirnice i proizvode za kućnu i ličnu higijenu u vrednosti od preko 2.200.000 dinara, koje će Crveni krst Srbije rasporediti svojim korisnicima. Dodatno, kompanija je za opremanje Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije donirala i aparate u vrednosti od oko 1.100.000 dinara.

Akciji doniranja u Lidlu priključio se veliki broj građana u više od 35 gradova Srbije, a posebno su se istakli stanovnici Jagodine i Kragujevca, gde je sakupljeno najviše proizvoda. U periodu od 21. novembra do 11. decembra, koliko je trajala ova akcija, potrošači su u Lidl prodavnicama u najvećoj meri donirali osnovne namirnice poput brašna, pirinča i testenine.

„Zahvaljujemo se svim našim potrošačima koji su još jednom pokazali svoju humanu i dobročiniteljsku stranu. Pored sakupljenih namirnica, našom donacijom industrijskih seckalica za 15 narodnih kuhinja po Srbiji, u kojima pojedinci dobijaju svoj često jedini obrok, pomoći ćemo oko 2,5 hiljade porodica“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

Kampanja „Mala dela su velika stvar“ je ove godine po treći put sprovedena pred praznike, a identična prethodnim, donela je uspeh i pružila podršku i obroke za više hiljada naših sugrađana. Donirane namirnice preuzeo je Crveni krst Srbije koji kroz svoju dugu istoriju od 146 godina postojanja i rada, pruža pomoć najranjivijima među nama.

„Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Zajedno ćemo olakšati živote najranjivijih među nama - porodicama koje često nisu u mogućnosti da podmire ni osnovne potrebe ishrane i održavanja lične higijene. Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Akcijom „Mala dela su velika stvar“ korisnicima usluga Crvenog krsta Srbije pružena je podrška u iznosu od preko 3.000.000 dinara. Na ovaj način će oko 9 hiljada porodica, koliko se hrani u lokalni narodnim kuhinjama koje primaju donacije, imati nešto ugodnije praznike.

 

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 65 prodavnica u 37 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()