Kako kaže Antić, trenutno u obrazovanju u Srbiji vlada jedan veliki haos.
Jedan deo prosvetnih radnika je bio na ulici i protestovao, a i dalje je i u potpunoj obustavi nastave. Drugi deo drži časove od 30 minuta, a poneki i ceo školski čas.
Gde su u svemu tome đaci između nastavnika koji rade i ne rade? Sagovornik Emilije Pešić je Milorad Antić iz Foruma srednjih škola.
Kako kaže Antić, trenutno u obrazovanju u Srbiji vlada jedan veliki haos.
"Laik bi rekao da obrazovanje neće nedostajati đacima. Ali obrazovanje je jedan od najvećih stubova u zemlji", ističe Antić.
Na pitanje da li postoji rešenje koje će zadovoljiti i đake i nastavnike i roditelje, Antić ističe da Ustav garantuje pravo prosvetarima na protest, ali takođe i đacima je zagarantovano pravo na obrazovanje.
"Kako će to biti i kako će to obrazovanje izaći iz ćorsokaka, to niko ne zna", ističe Antić i dodaje da već veliki broj osmaka uzima privatne časove i radi sa raznih platformi i vežba.
Jedan od predloga rešenja izlaska iz ove situacije je, prema Antićevim rečima, sažimanje gradiva i skraćeni časovi.
"Nema odlaganja ni male ni velike mature, mora da se odradi ono što je po zakonu", dodaje.
Antić zaključuje da su ovde krivci svi pomalo, pa i samo Ministarstvo prosvete i poručuje: "Obrazovanje je bit jedne zemlje".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







