Teretni saobraćaj omogućen je i pre roka, pa je pokrenut već avgusta 2022. godine.
Voz na relaciji od Subotice do Segedina ponovo će saobraćati od 23. oktobra, a putnicima će do završetka rekonstrukcije glavne stanične zgrade u Subotici na raspolaganju biti stanica "Teretna“.
Nakon osam godina ponovo se uspostavlja železnička linija između Subotice i Segedina, saopštio je Srbija voz.
Navode da će od ove jeseni građani znatno brže prelaziti granicu poznatu po dugačkim kolonama vozila i višesatnim čekanjima, tako što će pasoška kontrola biti u vozu.
Ponovnim uspostavljanjem saobraćaja na liniji Subotica-Segedin značajno će se rasteretiti granični prelaz Horgoš-Reske koji je jedan od najopterećenijih u Evropi.
Srbija voz se nada da će putnici sigurno biti zadovoljni što će nakon nekoliko godina ponovo na raspolaganju imati ovu regionalnu liniju.
"Važna informacija za naše putnike je da je u Subotici reč o privremenoj železničkoj stanici, jer se u sklopu izgradnje brze pruge Beograd-Budimpešta renovira glavna stanična zgrada. Dok ovaj veliki posao ne bude završen, molimo naše putnike za strpljenje i razumevanje, jer će u Subotici ulaziti i izlaziti iz voza na stanici Teretna, koju ćemo namenski urediti za putnički saobraćaj", rekao je v.d. direktor Srbija voza Ivan Bulajić.
Kako objašnjava, biće napravljen plato na ovoj teretnoj stanici kako bi putnici mogli da se bezbedno popnu i siđu sa voza.
"Do puštanja brze pruge na relaciji Beograd - Budimpešta i završetka rekonstrukcije glavne stanične zgrade u Subotici, sa Infrastrukturom železnice Srbije sprovodimo radove kako bi putnici na raspolaganju imali bezbednu i odgovarajuću infrastrukturu", rekao je Bulajić.
Objasnio je da to podrazumeva postavljanje montažnih perona i putničke blagajne u njihovoj blizini, i nadstrešnice za putnike sa klupama koja će ih štititi od nepovoljnih vremenskih uslova.
"Obezbedićemo i toalet i komunikaciju sa najbližom saobraćajnicom, kao i jasne oznake same stanice i perona. Dnevno ćemo iz Subotice ka Segedinu imati dva polaska, jedan pre podne i jedan popodne", rekao je Bulajić.
Obnova pruge započeta je u oktobru 2021. godine, a podrazumevala je prethodno potpuno uklanjanje šina postavljenih daleke 1869. godine. Nova brza pruga projektovana je za brzinu od 120 kilometara na čas za putnički i 80 kilometara na čas za teretni saobraćaj.
Teretni saobraćaj omogućen je i pre roka, pa je pokrenut već avgusta 2022. godine.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.