Obilaznica oko Beograda kod Bubanj potoka biće puštena u junu 2023.

Prioriteti su jasni - završetak obilaznice oko Beograda, te Fruškogorski i Moravski koridror, naglašava Vesić.

19.11.2022. 11:34
  • Podeli:
obilaznica beograd foto printscreen youtube beogradske-1668853942422.webp Foto: Printscreen Youtube@Beogradske

Deo obilaznice oko Beograda kod Bubanj potoka, prema rečima ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića, trebalo bi da bude pušten u junu, dok se u martu očekuje spajanje Novog Beograda sa auto-putem "Miloš Veliki".

Prema njegovim rečima, u Srbiji se radi trenutno na putnoj mreži vrednoj više milijardi evra. 

Prioriteti: Zaobilaznica oko Beograda, Fruškogorski i Moravski koridor

 

Prioriteti su jasni - završetak obilaznice oko Beograda, te Fruškogorski i Moravski koridror, naglašava Vesić.

"Na samoj petlji Bubanj potok radi se izlaz prema Beogradu i to su radovi koji su preostali kako bi taj deo naše obilaznice, koji je inače dužine 47,4 km bio završen. Ostao je da se ugovori poslednji deo, a to je od Bubanj potoka do Pančeva, sa velikim železničko-drumskim mostom kod Vinče", naveo je Vesić.

Prema ministrovim rečima, sa završetkom tod dela do samog grada Pančeva, Beograd dobija kompletnu zaobilznicu. S obzirom na to da je reč o drumsko-železničkom mostu, biće rasterećen i železnički saobraćaj kroz Beograd.

Dodao je kako se na izgradnju obilaznice čeka 31 godinu i da je, kako je naveo, "činjenica da se najviše radova na samoj obilaznici dešava od 2014. godine".

"Biće kinut sav kargo saobraćaj koji sad opterećuje beogradski železnički čvor, čime ćemo imati mnogo više efekata", rekao je Vesić i dodao da će se smanjiti i saobraćaj preo Gazele.

Saobraćajnica koja će povezivati Novi Beograd sa auto-putem "Miloš Veliki" biće najbrži izlaz iz Beograda na taj auto-put.

"Ona treba da bude puštena u martu sledeće godine i, kako sada stoje stvari, tu neće biti nekakvih problema, jer ja mislim da je završeno preko 80, možda čak i 85 odsto saobraćajnice", istakao je Goran Vesić.

Fruškogorski koridor - dva nova mosta u Novom Sadu

 

Ministar građevinarstva je naveo da se radi i na izgradnji Fruškogorskog koridora i da će u okviru tog projekta u Novom Sadu biti izgrađena dva mosta.

Prema njegovim rečima, Fruškogorski koridor treba da preko brze saobraćajnice spoji Kać, preko Dunava novim mostom, sa novoprojektovanom petljom kod Petrovaradina i nakon toga trasa nastavlja ka Fruškoj gori gde se na južnim obroncima Fruške gore spaja na put Beograd-Novi Sad, pojasnio je Vesić koji je naglasio da će flora i fauna Fruške gore biti u potpunosti sačuvane.

Istakao je da će se kasnije Fruškogorski koridor spojiti sa brzom saobraćajnicom Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, koja je u planu.

Govoreći o deonici auto-puta "Miloš Veliki" od Preljine do Požege, Vesić je rekao da je ta deonica komplikovana i da je završeno oko 55 odsto puta.

Kada je reč o izgradnji železničke infrastrukture, Vesić je objasnio da se u ovom trenutku radi na izgradnji brze pruge Novi Sad-Subotica za koju je, kako je naveo, izvođač dao obećanje da će biti završena i pre septembra 2025, a radi se i na deonici Niš-Brestovac koja bi trebalo da bude gotova u oktobru 2023. godine.

Ministar Vesić je rekao i da je, kada je reč o visećim mostovima, postojeća situacija takva da je 90 lokalnih samouprava popisalo viseće mostove te da je utvrđeno da je osam za rušenje, 41 most može da se sanira, dok je deset mostova u dobrom stanju.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()