U Beogradu, Novom Sadu i Nišu i danas se održavaju 15-minutni pomeni stradalima u padu nadstrešnice u Novom Sadu
Foto: Screenshot Instagram@moj_zemunU Beogradu, Novom Sadu, Nišu i još nekim gradovima i danas su studenti u blokadi i grupe građana blokirali pojedine saobraćajnice na 15 minuta navodeći da odajući poštu stradalima u padu nadstrešnice na železničkoj stanici u Novom Sadu 1. novembra prošle godine.
U Zemunu su studenti u blokadi blokirali prilaz Pupinovom mostu, koji povezuje Novi Beograd i Zemun sa naseljima na levoj obali Dunava, a najavljeno je da će blokada trajati jedan sat, prenose mediji.
U Nišu je u toku protestna šetnja studenata u blokadi od zgrade Osnovnog suda do Skupštine grada.
Grupe studenata nastavljaju blokade fakulteta tražeći ispunjenje četiri zahteva koja su izneli na početku protesta, dok predstavnici vlasti navode da su zahtevi studenata u blokadi ispunjeni i pozivaju ih na razgovor da kažu šta od zahteva nije ispunjeno.
Rektorski kolegijum Univerziteta u Beogradu nije prihvatio poziv na dijalog upućen od predsedika Srbije Aleksandra Vučića, a rektor Univerziteta u Beogradu Vladan Đokić juče je saopštio da je Senat Univerziteta formirao dve ekspertske radne grupe koje će se baviti stručnom procenom ispunjenosti studentskih zahteva prema institucijama.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







