Kampanja bi "definisala Hamas kao terorističku organizaciju", navodi se u Sternlihtovom mejlu.
Američki milijarder Bari Sternliht planira da potroši 50 miliona dolara na medijsku kampanju, koja ima za cilj označavanje Hamasa kao terorističke organizacije.
Sternliht je kampanju započeo nekoliko dana nakon terorističkog napada na Izrael 7. oktobra i u početku je tražio po milion dolara od grupe najbogatijih pojedinaca u poslovnom svetu, prenosi portal Foks biznis.
Kampanja bi "definisala Hamas kao terorističku organizaciju", navodi se u Sternlihtovom mejlu.
On je dodao da je cilj da se napravi razlika između antisemitizma i onoga što se dešava u Palestini.
"Javno mnjenje će sigurno promeniti mišljenje jer će Hamasovi snimci, stvarni ili izmišljeni, narušiti trenutnu empatiju prema Izraelu. Moramo da preuzmemo narativ", poručio je Sternliht.
Naveo je da je potrebno označiti Hamas ne samo kao neprijatelja Izraela, već i Sjedinjenih Američkih Država.
Milijarder je mejl poslao na 50 adresa, a američki mediji navode da je Sternliht do sada prikupio nekoliko miliona dolara.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.