Novi detalji o nesreći u Kazahstanu: Avion prošao tehnički pregled, pilot bio iskusan

U padu aviona poginulo je 38 osoba

25.12.2024. 22:01
  • Podeli:
kazahstan pad aviona The Administration of Mangystau Region via AP tanjug-676c721858dc0.webp Foto: Tanjug/The Administration of Mangystau Region via AP

Avion Embraer 190 Azerbejdžan erlajnsa koji se danas srušio kod Aktaua u Kazahstanu proizveden je 2013. godine i prošao je kompletan tehnički pregled u oktobru ove godine, saopštila je pres-služba azerbejdžanske avio-kompanije.

U saopštenju se ističe da je kapetan aviona koji se srušio, Igor Kšnjakin, imao veliko iskustvo i leteo više od 15 hiljada sati, prenosi agencija RIA Novosti.

"Avion AZAL Embraer 190 registarske oznake 4K-AZ65, koji se srušio kod Aktaua, proizveden je 2013. godine. Ukupan broj sletanja aviona je 9.949, ukupno vreme leta 15.257,22 časova. Tehnički pregled letelice je obavljen 18.10. 2024. godine", navodi se u saopštenju.

Kako je saopštila kazahstanska Federalna agencija za vazdušni saobraćaj, nakon što se avion sudario sa jatom ptica, komandant je odlučio da preusmeri letelicu na alternativni aerodrom u Aktauu.

Kompanija Azerbejdžan erlajns je saopštila da je u avionu bilo 67 ljudi, uključujući pet članova posade, kao i da je prema preliminarnim podacima, poginulo 38 osoba, a 29 je hospitalizovano.

Brazilska kompanija ''Embraer'', proizvođač aviona koji se srušio, izrazila je saučešće porodicama nastradalih i spremnost da pomogne nadležnim organima u istrazi o nesreći.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()