Snaga žena, društveno odgovorno poslovanje, trendovi
Komunikacijska industrija ima dugu i bogatu istoriju koja seže unatrag vekovima. Njeni počeci datiraju još iz vremena usmene komunikacije, pripovedanje priča, legendi i informacija od generacije do generacije igralo je ključnu ulogu u prenosu znanja i kulture.
Danas, komunikacija i dalje ima ključnu ulogu u oblikovanju načina na koji ljudi žive, rade, zabavljaju se i informišu. Njen značaj kontinuirano raste s razvojem tehnologije i promenama u društvu.
"Komunikacija je, uverena sam, najvažnija sposobnost svakog čoveka. Pričanje priča, verovanje u njih i okupljanje kritične mase oko toga ima neverovatnu snagu. Komunikacija može poboljšati život, ojačati odnose, promeniti svet na bolje. Može i suprotno. Stoga je važno razvijati veštine komunikacije kako bismo je koristili na konstruktivan i pozitivan način“, kazala nam je uoči druge Woman.Comm konferencije jedna od govornica Nataša Mitrović, osnivačica i direktorka marketinške agencije Why Not.
"Snaga komunikacije, da učinimo društvo dobrim društvom“ slogan je druge Woman.Comm konferencije koja će biti održana 24. i 25. oktobra u hotelu Hills u Sarajevu. Cilj je da se istraži kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utiče na poslovni uspeh i društvene promene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju. Ovogodišnje izdanje konferencije posvećeno je istraživanju snage žena u poslovanju i leadershipu, njihovom stvarnom položaju u društvu, društveno odgovornom poslovanju te novim trendovima u komunikaciji.
„Kroz brojne panele i predavanja prvog dana konferencije potrudićemo se da istaknemo snagu žene, govorićemo o povezivanju i moći ženskih mreža u savremenom društvu, o lepoti i komunikaciji, o značaju poruka. Dan ćemo završiti sa Woman.Comm of the Year gala večeri na kojoj ćemo nagraditi one žene koje su dale najveći doprinos komunikacijskoj industriji. Drugi dan konferencije je posvećen kampanjama sa svrhom, govorićemo o izazovima sa kojima se susreću ljudi iz branše, o budućnosti komunikacija i novim tehnologijama. Konferenciju ćemo zatvoriti sa No Limit B&H Advertising Festivalom na kojoj ćemo nagraditi najbolje kampanje koje su urađene tokom 2022. i 2023. godine“, kazala je Irena Miličević Vukoja, direktorka agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Woman.Comm konferencija i ovaj put okupiće brojne predavače iz svih delova sveta koji će potvrditi koliko je komunikacija moćna jer na veoma brz i jednostavan način utiče na formiranje javne percepcije i stavova, zbog čega je odgovornost ljudi u komunikacijskoj industriji još veća.
„Industrija oglašavanja je još pre dvadesetak godina započela trend pozitivnih promena gde smo nastojali biti sila dobra koja je menjala svet na bolje, pa smo se između ostalog bavili i podizanjem samopouzdanja i razvijanjem svesti kako modna industrija može negativno uticati na žene širom sveta, gde se posebno istakao brend Dove s kampanjom Stvarna lepota. Mnogi brendovi, kao što su Adidas, Nike, Xbox i Gillette krenuli su sličnim putem, razbijajući postojeće stereotipe i jačajući svest o ispravnim vrednostima, te nas time motivisali da promislimo o sebi i svojoj okolini, a često i da se pokrenemo i napravimo pozitivnu promenu, kako za nas i naše porodice tako i za društvo kao celinu. Navedeni primer pokazuje da možemo i da imamo odgovornost da menjamo svesnost te pokrećemo pozitivne promene u društvu“, poručila je jedna od govornica na konferenciji Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorka hrvatske podružnice kompanije Httpool by Aleph.
Ivanka je posvećena deljenju najboljih praksi u razvoju digitalnog marketinga te razvoja svesnosti, ličnog i organizacijskog leadership developmenta u domaćim i inostranim obrazovnim institucijama.
Na konferenciji će govoriti o budućnosti oglašavanja na društvenim mrežama, smatra da će se promeniti poslovni modeli industrije oglašavanja i način na koji mediji funkcionišu.
Pojavom Interneta 2.0. i društvenih mreža otvorila su se vrata dvosmernoj komunikaciji, dok u Web 3.0. je budućnost oglašavanja u Metaverseu gde će korisnici biti potpuno uronjeni u brand kroz tzv. story/brand living te će komunikacija s njima biti kreativnija i složenija.
Ivanka poručuje:
„Živećemo u tzv. extended realityju, gde će stvarni i virtualni svet biti povezani, a tehnologije kao AR, VR i AI postati naša svakodnevica“.
Još jedna zanimljiva govornica je Irena Petek, generalna dirtektorka agencije Studio Nexus sa preko 20 godina iskustva u stvaranju novih kampanja, strategija i medijskih nastupa za neke od najuspešnijih brandova regiona. Irena će učesnike konferencije upoznati sa promenama koje nas očekuju u budućnosti komunikacije. Smatra da je sva tehnička dostignuća potrebno pametno koristiti, kako se srž komunikacija ne bi izmenila.
„Ova industrija se mora brzo prilagoditi promjenama kao što su: digitalizacija, AI, interaktivni sadržaj, personalizacija sadržaja, društvena odgovornost, kreativnost, inovacije… Budućnost komunikacijske industrije zavisiće od sposobnosti preduzeća da prate tehnološke i društvene promene, prilagode se novim trendovima i ostanu angažovane u izgradnji autentičnih i održivih odnosa sa svojim ciljnim grupama“, kratko nas uvodi u svoja predavanja Irena Petek, generalna dirtektorka agencije Studio Nexus.
O komunikaciji iz različitih aspekata govoriće više od 60 govornika druge Woman.Comm konferencije do koje je ostalo svega pet dana, zato požurite i rezervišite svoje mesto na vreme.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.