Danas istražujemo i upoznajemo vas sa jednom od ključnih tema koju ćete imati priliku slušati 25. oktobra na Woman.Comm konferenciji, gde nas čeka detaljan uvid u svet Employer Brandinga.
Naša gošća, Iva Majstorović, direktorka za Employer Branding u Degordianu, vodće nas kroz ovu intrigantnu temu koja, iako često povezivana s IT sektorom, ima univerzalnu primenu. Employer Branding, na prvi pogled, može zvučati kao termin rezerviran samo za odabrane industrije, ali Iva će nam pokazati da je to daleko od istine.
Otkrit ćemo zašto bi ovaj koncept trebao da zanima sve poslodavce, bez obzira na njihovu industriju. Proučićemo kako se kreativna komunikacija može koristiti kao ključni alat u oblikovanju imidža poslodavca i zašto je važno da to bude autentično i istinito.
U nastavku vam kroz razgovor sa Woman.Comm timom Iva otkriva par detalja o onome o čemu će nam ona govoriti uskoro.
Woman.Comm: Kako se osećate povodom učestovanja na Woman.Comm konferenciji u Sarajevu? Jeste li ikada pre bili u Sarajevu i šta očekujete od ovog iskustva?
Generalno, u Sarajevu sam bila nekoliko puta i baš se tamo dobro osećam. Obzirom da nisam već nekoliko godina dolazila, veselim se ovoj prilici, pogotovo kad je razlog dolazak na ovu super konferenciju koja za cilj ima da jača zajednicu žena u našoj industriji.
Woman.Comm: Koje ključne poruke ili ideje želite prenijeti publici na Woman.Comm konferenciji?
Obzirom da je Employer branding jedna jako zanimljiva i aktualna tema, volela bih da vam malo prenesem naša iskustva rada s klijentima na tom području i ispričati vam zašto mislim da je to tema koja bi trebala zanimati sve poslodavce, a ne samo one koji su u ‘cool’ branšama.
Woman.Comm: Možete li podieliti neke primere ili projekte iz svog rada koji su doprineli promeni u području o kojem ćete govoriti?
Unazad nekoliko godina radili smo i u procesu smo izrade employer branding strategije za najveće klijente iz regije, ali i šire - Addiko banka, JGL, Decathlon, INA, Fortenova Grupa, Orbico, Erste Banka Srbija, Croatia Control i još mnogima drugima. Mislim da smo postavili vrlo visoku lestvicu kod toga što tra da očekujete od jedne employer branding strategije i na koji način joj trebate pristupiti kako ona ne bi samo zvučala cool nego i bila istinita i korisna.
Woman.Comm: Koji su ključni koraci ili strategije koje preporučujete pojedincima ili organizacijama za postizanje napretka u području teme koju pokrivate?
Employer branding kreće uvek iznutra, pa je tako i naš prvi korak uvek da pitamo zaposlenike koji rade kod klijenta kako im je. Iz tih fokus grupa, razgovora i istraživanja mi dobivamo onu srž koja je iskrena, autentična i povezujuća. S takvim pristupom sve kasnije ima smisla i bude prepoznato od strane samih zaposlenika kao nešto u što veruju pa je puno verovatnije da će i oni sami sudelovati u prenošenju tih poruka.
Woman.Comm: Možete li podeliti neka istraživanja ili trendove koji podržavaju vaše stavove o temi o kojoj govorite na konferenciji?
Evo samo nekih statističkih pokazatelja:
Woman.Comm: Koje su vaše nade ili očekivanja od Woman.Comm konferencije i kako mislite da će ona doprineti širem društvenom kontekstu?
Strašno se veselim povezati sa sposobnim i snažnim ženama iz naše industrije i naučiti nešto novo od svake od njih. Često se nas žene uči da jedna drugu potiskujemo, a ja baš verujem da skupa i uz međusobnu podršku možemo biti još jače i prodornije. Jako mi je drago da postoji ovakva konferencija i ceo projekt i verujem da će imati uticaj na poboljšanje u društvu u ovoj sferi.
Woman.Comm: Kako biste opisali snagu komunikacije u postizanju promena? Možete li podeliti primere gde ste videli pozitivan uticaj komunikacije na društvene promene?
Mislim da je komunikacija apsolutno važna u puno aspekata izazivanja promene. Ona je na početku i alat za učenje i prenošenje nekih znanja i informacija koje su važne za društvene probleme, a na kraju i glas koji će tražiti i prizivati promenu. Odmah mi na pamet padaju dva projekta na kojima sam imala prilike da radim, koji su imali uticaj na društvenu promenu i time zauzeli mesto na mojoj lestvici omiljenih projekata.
Prvi je bio projekat Plavi kompas, gde smo pokušali komunicirati sve važne informacije roditeljima čija su deca na spektru autizma ili sumnjaju da bi mogli biti. Bio je to jedan krasan projekt koji je komunikaciju koristio u svrhu edukacije i informiranja. Drugi projekt je Iza vrata - kojime smo želeli da podignemo svesnost o problemu porodičnog nasilja i potaknuti ljude da ga prijave u svome komšiluku. Ovde se komunikacija koristila kao glas koji traži akciju i zove na promenu percepcije.
Ne zaboravite, na Woman.Comm konferenciji očekuje nas mnogo više iznenađujućih i inspirativnih tema koje će otkriti duboku moć komunikacije u različitim aspektima života.
Prijavite se za učestvovanje na našoj konferenciji na linku: https://womancomm.club/konferencija/ i pridružite nam se u istraživanju ovih uzbudljivih područja komunikacije.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.