Ovaj događaj uživa veliko interesovanje svetske javnosti i bez Sviftove
Ovogodišnji Superboul u proseku je gledalo 123,4 miliona gledalaca, što ga čini najgledanijim televizijskim prenosom i drugim najgledanijim događajem u SAD-u nakon sletanja Apolla 11 na Mesec.
Prethodni rekord pripao je prošlogodišnjem Superboulu, koji je u proseku privukao 115,1 miliona gledalaca, a CBS Sports objavio je ove zapanjujuće brojke manje od 24 sata nakon što su Kansas City Chiefsi osvojili Lombardi Trophy, nakon što su porazili San Francisco 49erse s rezultatom 25:22 u Las Vegasu.
Dakle, to znači da je samo sletanje Apolla 11 na Mesec 1969. godine gledalo više ljudi od tog sportskog spektakla, s procenjenim prosekom između 125-150 miliona gledalaca. Na samom CBS-u utakmicu je gledalo 120 miliona ljudi, što je takođe zavidan rekord, a više od 200 miliona gledalaca gledalo je barem deo Super Bowla na svim mrežama i streamovima koji su prenosili utakmicu.
I dok su mnogi pretpostavili kako je superzvezda Tejlor Svift najzaslužnija za takve brojke, ona je u CBS-ovu prenosu prikazana tek 54 sekunde, što je zapravo manje od jedan odsto ukupnog vremena trajanja utakmice. Ostalih deset najgledanijih događaja svih vremena su takođe prenosi Superboula, i od 2011. godine pa dosad što pokazuje da Tejlor ipak verovatno nije toliko uticala na konačan broj gledalaca i da je događanje i dalje popularno bez nje.
Ipak, milioni Tejlorinih obožavatelja pratili su nekoliko utakmica Chiefsa tokom cele sezone, pomažući NFL-u da postavi rekorde gledanosti, a njeno pojavljivanje na stadionu u Las Vegasu motivisalo ih je i da prate Superboul.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.