Salma je prošetala crvenim tepihom u prepoznatljivom stilu – u haljini s volanima koja je istakla njene obline u prvi plan, ali od momenta kada su se fotografije pojavile na mrežama, oštra reakcija javnosti nije izostala.
Holivudska glumica Salma Hajek pojavila se na crvenom tepihu jednog događanja, a pred fotografima ovog puta nije pozirala sa suprugom Fransoa Anri Pinoom, inače vlasnikom Balenciage, koja je osramoćena nakon nedavnog pedofilskog skandala.
Naime, Balenciaga je u novoj reklamnoj kampanji prikazala decu u S&M opremi. Da bi situacija bila još bizarnija, uz neprimerene fotografije dece, na jednoj se vidi i dokument iz presude Vrhovnog suda SAD-a iz 2008. godine kojom se distribucija ili reklamiranje dečje pornografije potvrđuje kao savezni zločin koji nije zaštićen slobodom govora.
Ubrzo su društvene mreže postale preplavljene kritikama i zgražanjem javnosti nad novim potezom modne kuće što je dovelo do uklanjanja čitave kampanje 23. novembra.
Iako je svet očekivao da će se Salmin suprug izviniti – usledila je samo tišina. Poznata glumica nije komentarisala spornu situaciju, niti je osudila ono što se dogodilo. Hajek se sada prvi put pojavila na nekom javnom događanju, tačnije na desetogodišnjici DuJour Media, gde je bila glavna zvezda, ali ni tamo nije rekla ni jednu jedinu reč, piše Kurir Stil.
Salma je prošetala crvenim tepihom u prepoznatljivom stilu – u haljini s volanima koja je istakla njene obline u prvi plan, ali od momenta kada su se fotografije pojavile na mrežama, oštra reakcija javnosti nije izostala.
Glumicu su kritikovali na društvenim mrežama, a mediji nisu imali lepe reči za firmu njenog supruga.
Tako je magazin Forbes, nedavno, objavio tekst s naslovom: „Gde je izvinjenje Kering kompanije zbog Balenciage i Demne“.
„Gnev javnosti bio je brz i brutalan, dok je Balenciagina reakcija bila spora i slaba. A nakon ove objave i nakon zahteva za komentar, Kering, firma vredna 19 milijardi dolara koji poseduje brend, ćuti iza kulisa. Za kompaniju koja tvrdi da je njena strategija ‘ujedinjenje odvažnosti, autentičnosti i odgovornosti’, Kering je ispunio svoje obećanje odvažnosti. Ipak, ignorisao je svoju odgovornost, podsećajući na Nerona koji je svirao dok je Rim goreo“, piše Forbes.
Podsetimo, Balenciaga je bila zvezda u usponu u Keringovom portfelju od šest nasleđenih modnih marki, uključujući brendove Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Brioni. Osim toga, kompanija poseduje Boucheron i još tri prestižne marke nakita i skoro 20 luksuznih brendova naočara.
Fransoa je, inače, kompaniju nasledio od oca, a sa suprugom je bio redovan na revijama Balenciage. Salma sa svog profila nije uklonila fotografije s tih modnih događanja gde je pozirala s Kim Kardašijan, koja je prekinula saradnju s ovim brendom.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.