Iako su testovi lojalnosti postali popularni, psiholozi upozoravaju da ne bi trebalo da budu norma u zdravoj vezi, te da nema veze bez poverenja
Foto: ShutterstockDa otvore lažni profil ili pošalju poruku svom partneru/ki poruku sa nepoznatog broja, ne bi li procenili njihovu vernost - ljudi rade od početka i društvenih mreža i mobilnih telefona. No, sada su se pojavili i "profesionalci" koji za novčanu nadoknadu otklanjaju ovu sumnju.
Digitalno doba je obezbedilo mnogo više načina da, oni koji su tome skloni, budu neverni svojim partnerima. Kako piše Biznis Insjader (BI), bilo je pitanje vremena kada će pojedine kompanije odlučiti da tuđu sumnju unovče.
Lazo i Lojalti test sada nude uslugu "testova vernosti". Jedan od njihovih zaposlenih, koji Biznis insajder naziva Ari, kaže da je ispitivač postala nakon što je sama posumnjala u svoju jaču polovinu.
"Htela sam da proverim svog dečka. On nije odgovorio na poruke koje su mu poslali, ali ja sam se zainteresovala da i sama postanem ispitivač. U prošlosti sam imala mnogo iskustva sa nevernim momcima i volela bih da sam ovo uslugu koristila ranije. Sada želim da pomognem drugima", kazala je ona.
Tu pomoć ona naplaćuje 55 dolara po danu testiranja.
"Većina muškaraca kojima pišem odustane veoma brzo, još prvog dana dopisivanja", rekla je.
Klijent (muškarac ili žena koji sumnja u svoju drugu polovinu) sve vreme ima uvid u dopisivanje i on ili ona određuju kada ispitivač treba da stane.
Ponekad, kaže Ari, nije u pitanju čak ni sumnja u nevernost, koliko želja za potvrdom da su spremni na sledeći korak – da sa nekim počnu da žive ili stupe u brak.
Ari kaže da joj često teško pada kada svojim klijentima mora da kaže da su njihovi partneri pali na testu.
Video snimci o testovima lojalnosti počeli su da postaju viralni oko 2021. godine.
Jedna devojka je ispričala kako se ovim zapravo nije ni bavila, već ju je nepoznata žena kontaktirala na Instagramu i zamolila da se dopisuje sa njenim mužem i vidi da li će joj odgovoriti.
Kako je trend postao popularniji, kompanije su počele da nude anonimne testove uz naknadu.
Lazo, na primer, testira potencijalne preljubnike od januara, rekla je za BI Ešlin Nakasu, menadžer u kompaniji.
U kompaniji radi oko 400 dama koji naplaćuju niz naknada, koje obično počinju od 40 dolara. Za tu naknadu, tester će poslati poruku vašem partneru, pretvarajući se da je zainteresovan/a za njega da vidi da li će preći granicu.
"Mnogi ljudi ne priznaju prevaru kada ih partner/ka za to optuži. Želeli smo da ponudimo rešenje koje će im oduzeti manje vremena. Pojedini ispitivači naplaćuju 10 dolara za 'digitalni test', a ako treba i uživo da se vidi sa tom osobom, to može koštati više od 500 dolara", kazala je ona.
Od novembra 2024, Lojalti test kupuje 10 do 20 ljudi dnevno, piše Biznis insajder. I Lazo i Lojalti test kažu da njihovi klijenti vide prave rezultate.
Iako su testovi lojalnosti postali popularni, psiholozi upozoravaju da ne bi trebalo da budu norma u zdravoj vezi, te da nema veze bez poverenja.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







