Provereno funkcioniše
Foto: PixabayDobro je poznata činjenica da a jedan parfem neće isto mirisati na dve osobe, koliko god one slične bile, jer je svakome od nas hemija tela jedinstvena.
Osim toga, miris ima, možda i presudnu ulogu, u zavođenju. Zato bi bilo dobro da birate one dugotrajnije, ali i da znate koje to note najviše privlače muškarce.
Jedna TikTokerka sastavila je listu tri parfema kojima muškarci ne mogu da odole. Ranije ove godine postala je viralna kada je svojim pratiocima prikazala stotine bočica parfema koje poseduje u svojoj kolekciji. A sada je otkrila tri ženska parfema muškarce obaraju sa nogu.
Na prvom mestu je Black Opium Yves Saint Laurenta. Ovaj parfem ima osnovne note kafe i pačulija koje nadograđuju svetliji miris kruške i mandarina. Omiljeni je mnogim devojkama.
Drugi parfem koji ističe ova obožavateljka skupih mirisa nije tako popularan kao Black Opium. Reč je o mirisu njujorške modne kuće Carolina Herrera. Njihov parfem Good Girl ima note bobičastog voća i jasmina s drvenim podtonom. A ono što ga čini posebnim je prelepo dizajnirana bočica.
Treći parfem koji je dobio pohvale u videu je Sweet Like Candy, miris Ariane Grande – koji je po nešto povoljnijoj dostupan u drogerijama. Gornje note su kupina, kruška i bergamot, dok su bazne note vanile i kašmir.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







