Vodeći turski brend po prvi put na srpskom tržištu: Colin’s otvorio svoju radnju u Ada Mall-u

Sa više od 600 radnji u 38 zemalja Colin’s predstavlja vodeći brend među mlađom populacijom

Autor: Promo
13.01.2023. 11:54
  • Podeli:
Colins 3-63c137cf8121a.webp Foto: Promo

Jedan od najpopularnijih turskih modnih brendova, prepoznatljiv po svom jedinstvenom kroju i proizvodima od džinsa, po prvi put stigao je na domaće tržište i to kao deo Ada Mall porodice. 

Na prvom spratu tržnog centra na Čukarici, na više od 300 metara kvadratnih, svi ljubitelji dobrih i kvalitetnih komada iz industrije farmerki i tekstila imaće priliku da pronađu svoj omiljeni model ili aksesoar.

Otvaranje radnje uveličao je i ambassador Turske Republike Hamija Aksoja koji je poželeo uspešan rad i saradnju kako brendu Colin’s tako i Ada Mall-u.

Takođe, otvaranju su prisustvovali i poznati pripadnici modne domaće scene, kao što su Anastasija Đurić, Milan Maglov i Nela Bunčić Vukomanović, kako bi preneli atmosferu iz radnje u kojoj će ubuduće svi prisutni moći da obraduju sebe ili svoje najmilije nekim od autentičnih komada, bilo da su pristalica slobodnog ili “uličnog” stila.

Sa više od 600 radnji u 38 zemalja Colin’s predstavlja vodeći brend među mlađom populacijom i neprestano širi svoju globalnu mrežu, a na temu saradnje sa Ada Mall-om, glavni izvršni direktor Yavuz Eroglu izjavio je:

“Našim potrošačima nudimo kolekcije sa ukupno 620 prodajnih mesta u 26 različitih zemalja u kojima poslujemo dugi niz godina. Činjenica da smo brend kojem se divi posebno mlada publika podstiče nas da se otvorimo novim geografskim područjima. Sada skrećemo našu rutu dalje na zapad i uzbuđeni smo što otvaramo našu prvu radnju u Srbiji. Nadamo se da će naše kolekcije, za koje smo eksperti već 40 godina, biti cenjene u Srbiji i da ćemo brzim širenjem postati dostupniji brend”.

Alex Linchev, menadžer Ada Mall-a nadovezao se jednakim zadovoljstvom što je ovakav brend kao svoju prvu lokaciju u Srbiji odabrao baš njihov šoping centar:

“Osluškivanjem potreba tržišta i analizom naše ciljne grupe, koju uglavnom predstavljaju mladi  i stilizovani milenijalci, Colin’s je savršeni odabir. Naš centar nudi prijemčivu ponudu stila, slobodnog vremena, zabave i dobre energije, i mislim da je upravo to ono što je privuklo Colin’s da postane deo našeg centra”.

U neposrednoj blizini Ade Ciganlije, i kao član GTC grupe, Ada Mall predstavlja inovativan i centar sledeće generacije kako u pogledu dizajna tako i u vidu ponude. 

U Radničkoj 9 svakog dana od 10h do 22h možete odabrati svoje omiljene komade, kao i ispuniti svoje slobodno vreme na pravi moguć način.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()