Ismejana nova turistička maskota Italije: 'Groteskna' Venera influenserka i slovenačko vino kao italijansko

Najpažljiviiji gledaoci promotivnog spota su primetili su da se dvorište u kome grupa mladih pije vino nalazi u regiji Čotar u Sloveniji, nedaleko od granice sa Italijom, i da je na flaši na stolu etiketa istoimenog vina

25.04.2023. 16:45
  • Podeli:
Botičelijeva Venera_ambasador italijanskog turizma_Italija_Turizam_Foto YouTube_Ministero del Turismo-6442e61685d07.webp Foto: YouTube / Ministero del Turismo

Italijansko ministarstvo turizma izazvalo je podsmeh javnosti zvaničnim promotivnim videom na kojem su prikazani mladi ljudi u Sloveniji koji piju slovenačko vino. Video, kojim je ministarstvo želelo da privuče turiste u Italiju, deo je kampanje vredne 9 miliona evra, prenosi Rojters.

Kampanja, koju je osmislila Grupa za komunikacije "Armando Testa", bila je ismevana na društvenim mrežama i pre nego što je otkriveno da je deo video materijala sniman u inostranstvu.

U kampanji pod nazivom "Otvoreni za čuda" koristi se kompjuterizovana "influenserka" u osavremenjenom liku Venere, simbola italijanske umetnost, sa likom boginje, koju je naslikao Sandro Botičeli na svom remek-delu "Rođenje Venere".

U promotivnom videu, moderna "Venera" je prikazana obučena u mini suknju, kako jede picu i predstavlja neke od glavnih italijanskih turističkih atrakcija kao što su Koloseum u Rimu ili Firentinska katedrala.

Istoričar umetnosti Tomazo Montanari nazvao je reklamnu kampanju "grotesknom" i ocenio da je u pitanju "opsceno bacanje novca".

Najkontroverzniji snimak promotivnog spota prikazuje grupu mladih ljudi koji, osmehujući se u osunčanom dvorištu, piju vino, što je trebalo da predstavlja "tipičnu italijansku scenu".

Međutim, najpažljiviiji gledaoci primetili su da je dvorište zapravo u regiji Čotar u Sloveniji, nedaleko od granice sa Italijom, a da je na flaši na stolu etiketa istoimenog vina.

Italijanska ministarka turizma Danijela Santanče, članica krajnje desničarske partije Braća Italije premijerke Đorđe Meloni, nazvala je kritičare snimka "snobovima" i objasnila da prikaz Venere kao influenserke imao za cilj privlačenje mladi ljudi.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()