Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata civilnog vazduhoplovstva
Foto: PixabayDirektorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove veb forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.
Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.
"Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici "Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ ", piše u saopštenju.
DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na reklamacijeputnika@cad.gov.rs prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







