Dok žene uživaju u šopingu, muškarci se zabavljaju: Tržni centar ubacio "kapsule za muževe"

Jači pol je oduševljen

23.10.2025. 11:51
  • Podeli:
Šoping kupovina shutterstock_1486074167-64e4c6ad3dc67.webp Foto: Shutterstock

U kineskom tržnom centru u Šangaju nedavno su predstavljene neobične "kapsule za odlaganje muževa", staklene kabine namenjene muškarcima koji ne žele da satima prate svoje partnerke po radnjama.

Ovaj originalni koncept izazvao je veliko interesovanje javnosti, ali i osmeh na licima mnogih koji su se prepoznali u toj situaciji.

Od dosade do zabave

Prema pisanju kineskog državnog portala The Paper, svaka od četiri kapsule zapravo je mini centar za video-igre. Opremljene su udobnim stolicama, monitorom, računarom i džojsticima, a posetioci mogu da zaigraju retro klasike poput "Tekken 3" i drugih igara iz devedesetih.

Ideja je jednostavna, dok njihove supruge i devojke obilaze radnje, muškarci mogu da se opuste i zabave, umesto da besciljno lutaju hodnicima tržnog centra.

Neki od posetilaca rekli su za "The Paper" da im se kapsule dopadaju više od uobičajenih opcija kao što su bioskop ili restorani.

Jedan od njih, gospodin Vu, izjavio je za "The Telegraph":

"Ne volim da idem u kupovinu sa svojom devojkom. Uvek tražim način da ubijem vreme - film, hrana, bilo šta. Ovo je fantastična ideja."

Besplatno, za sada

Trenutno je korišćenje kapsula besplatno, ali zaposleni u centru navode da planiraju da ih komercijalizuju u budućnosti. Postoji mogućnost da će korisnici uskoro moći da plaćaju putem kju-ar koda, jednostavnim skeniranjem svog telefona pre početka igranja.

Reklamni bilbordi u tržnom centru već nedeljama promovišu ovu uslugu, a odziv je veliki -posebno među mlađim muškarcima i parovima koji traže praktičan kompromis između šopinga i odmora.

Ipak, nije sve idealno. Neki korisnici su se požalili da u kapsulama nema klima uređaja ni ventilacije, što dovodi do toga da postane "veoma zagušljivo" posle nekoliko minuta igranja.

"Posle dvadeset minuta bio sam potpuno mokar od znoja", izjavio je jedan od igrača za The Paper. Uprkos tome, većina se slaže da je ideja zabavna i osvežavajuća u svetu maloprodaje.

Kapsule za muževe možda deluju kao simpatičan eksperiment, ali zapravo predstavljaju deo šireg trenda u kojem šoping postaje doživljaj, ne samo obaveza. A za mnoge muškarce, čini se da je ovo možda prvi put da sa radošću pristaju da odu u tržni centar.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()