Za ljubitelje piletine u Rusiji ne menja se mnogo toga pošto će meni ostati skoro isti, a brend američke kompanije će neko vreme biti i dalje prisutan u pojedinim restoranima
Nekadašnji restorani brze hrane američke kompanije KFC, koja se povukla sa ruskog tržišta, u Rusiji su otvoreni pod novim imenom Rostik's.
Novi ruski vlasnici ovih restorana, Konstantin Kotov i Andrej Oskolkov, odlučili su da vrate u život ruski brend Rostik's, koji se prvi put pojavio 1993. godine, nakon sloma Sovjetskog saveza, prenosi Rojters.
Matična kompanija američkog KFC-a, firma Jam! Brends, prošle nedelje je definitivno izašla sa ruskog tržišta i prenela prava na franšizu KFC na rusku firmu Smart servis, koju vode Kotov i Oskolkov.
Smart servis je saopštio da nije isključeno da se Jam! Brends jednog dana ponovo vrati u Rusiju. Predstavnici te američke korporacije, međutim, nisu bili dostupni za komentar.
Za ljubitelje KFC-a u Rusiji od danas se ne menja mnogo toga, pošto će brend te američke kompanije biti neko vreme i dalje prisutan u nekim restoranima, a meni će ostati skoro isti.
"Postigli smo dogovor po kome će novi vlasnik zadržati stari meni, a samo četiri jela će promeniti ime. Sve ostalo će biti kao i ranije - sama jela, njihov ukus i kvalitet", rekao je Kotov u novembru prošle godine, prenosi TASS.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.