Svaka peta anketirana osoba se izjasnila da su joj to najprijatniji trenuci u kupovini, odnosno 20 odsto ispitanika
Najnovija studija sprovedena u Rusiji otkrila je da prilikom šopinga ljudi najviše vole popuste i kupone za sniženja, prenose danas ruski mediji.
Svaka peta anketirana osoba se izjasnila da su joj to najprijatniji trenuci u kupovini, odnosno 20 odsto ispitanika.
Anketa je pokazala da je za 17 odsto kupaca omiljeni trenutak kada stigne notifikacija da je neki kupljeni proizvod spreman za preuzimanje, ili će ga kurir dostaviti, prenosi agencija Ria Novosti.
Istraživanje, koje su sproveli firma AliExpress CIS i agencija Pozišen, pokazalo je takođe da 14 odsto anketiranih najviše voli da poruči nešto putem onlajn narudžbine.
Za deset odsto ispitanika, najprijatniji trenutak je takođe vezan za onlajn kupovinu i to je nofitikacija da je neki proizvod koji žele raspoloživ na stanju, ili da mu je cena snižena.
Trećina anketiranih smatra da ih šoping čini srećnijim, a sličan procenat njih ne misli tako.
Gotovo polovina učesnika ankete više voli da u kupovinu ide sama, kako im ništa ne bi odvraćalo pažnju dok biraju robu.
Svaka treća anketirana osoba kupuje zajedno sa svojim partnerom ili partnerkom, a svaka šesta u društvu prijatelja.
Kako je anketa otkrila, Rusi najviše vole da kupuju odeću i cipele, a zatim slede elektronika, aksesoari, čokolade i nakit.
Studija navodi i da je primetno interesovanje za kozmetičke preparate, uređaje za domaćinstvo, knjige, sportsku opremu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.