Omiljena virutelna igračka iz 1990-ih sve popularnija u svetu

Vraćaju se na velika vrata

24.09.2024. 15:57
  • Podeli:
tamagoči profimedia (2)-66f2c522c5de8.webp Foto: Profimedia

Tamagoči je igračka u obliku jajeta, u kojem je virtuelni ljubimac. Vrhunac popularnosti je imala 1990-ih godina i sada je ponovo sve popularnija.

To pokazuje da su se japanskoj kompaniji Bandai Namco isplatili pokušaji da ožive svoj brend. Globalna prodaja ove igračke se između 2022. i 2023. godine više nego udvostručila, a Tamagoči je u Velikoj Britaniji dobio svoju prvu prodavnicu, što nije bio slučaj ni 1996. godine, kada je bio najprodavaniji u ovoj zemlji.

No, nije iznenađujuće da moderni Tamagoči nije isti poput onog iz 1990-ih. I dalje izgleda isto - blistavo jaje s malim ekranom i dugmadima, ali s mnogo više funkcija.

"Sada se možete povezati s prijateljima, možete igrati preko interneta i preuzimati različite stavke, a time se suzbija osećaj zamora koji ste možda imali s nekim ranijim modelima", izjavila je za BBC Prija Džadeja, menadžerica brenda Tamagotči.

Virtuelni ljubimac je ponovo na britanskom tržištu od 2019. i od tada raste njegova prodaja, ali sada i među mladima i među starijima.

"Kada smo ponovo počeli s prodajom, mislili smo da će Tamagoči biti najprodavaniji među milenijalcima (osobama koje su rođene u periodu od početka 80-ih do kraja 90-ih godina). No, sada se s ovim uređajem upoznaju deca, koja ga nisu imala, i zaista je uzbudljivo gledati kako ga prihvataju", navela je Jadeja.

Za razliku od 90-ih godina, sada postoji nekoliko virtuelnih ljubimaca.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()