Kampanja "Dobra sebi": Motivacija ženama da odu na jedan od najvažnijih pregleda

Ovo je samo jedan od načina da se sačuvaju životi žena i smanji stopa smrtnosti od raka dojke u Srbiji, po čemu smo na prvom mestu u Evropi

10.08.2023. 19:45
  • Podeli:

U Srbiji svake godine od raka dojke oboli 4.600, a umre 1.600 žena. 

Ukoliko se karcinom dojke otkrije na vreme procenat izlečenja je 99 odsto i iz tog razloga je pokrenuta kampanja "Dobra sebi", sve kako bi žene otišle preventivni pregled. 

Pokrenuta je kampanja kako bi se motivisale žene da odu na jedan od najvažnijih pregleda - pregled dojke.

"Ideja je nastala kada sam shvatila da žene generalno ne vode toliko računa o svom zdravlju i pre daju novac na lepotu nego na zdravlje. Takođe i kada dođe taj momenat da brinu o sebi, eventualno kupe neku knjigu, izađu sa prijateljima i ne razmišljaju o brizi o zdravlju", kaže osnivač "Face Fitnessa" Kristina Milano.

Kada završimo ovaj tretman, dobijemo vaučer.

"Naša inicijativa je takva da ukoliko odeš na pregled dojke, doneseš nam izveštaj od lekara, da li to bio mamograf ili ultrazvuk, mi ti dajemo poklon vaučer u iznosu od 2.000 dinara i možeš iskoristiti za bilo koju uslugu ili proizvod kod nas", dodaje Milano.

Jedna od prvih preduzetnica koja se pridružila kampanji "Dobra sebi" je i Milica koja je inače osnivač "Online umetničke škole".

"Mi dajemo vaučer u iznosu od 3.500 dinara koliko i košta pregled u privatnim ustanovama i one to mogu da ikoriste za bilo koji naš snimljeni hobi kurs da li je to pletenje, heklanje, izrada nakita preuređenje nameštaja ili bilo koji drugi koji se nalazi na našoj platformi", kaže Milica Prodanović Milivojević.

Iako je kampanja ovih preduzetnica tek počela, žene već uveliko idu na preglede.

"Ja moram da spomenem svoju koleginicu koja je upravo prva otišla i uradila pregled, njoj su isto otkrili neke male promene. Sve je u redu ali ona sada zna koliko je važno da pre svega mi prvi odemo i uradimo, pa tek onda širimo tu priču", dodaje Prodanović Milivojević.

Nadaju se da će i drugi preduzetnici i privrednici prepoznati kampanju "Dobra sebi".

"Naša ideja jeste da se što više nas uključi kako bi povukli što više žena da odu na pregled", ističe Milano.

I ovo je samo jedan od načina da se sačuvaju životi žena i smanji stopa smrtnosti od raka dojke u Srbiji, po čemu smo na prvom mestu u Evropi.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()