Legendarni golman Dejvid Džejms posetom Beogradu najavio aktivaciju "Carlsberg te vodi u Liverpul"

Aktivacija donosi mogućnost da čak tri dobitnika osvoje ekskluzivno putovanje za dvoje u Liverpul i dožive zaista nezaboravno iskustvo.

Autor: Promo
17.09.2024. 14:06
  • Podeli:
9-66e96f0bc99bc.webp Foto: Promo

Kompanija Carlsberg Srbija sa ponosom ističe višedecenijsko partnerstvo brenda Carlsberg sa fudbalskim klubom Liverpul, koje sa 32 godine kontinuirane saradnje predstavlja najduže sponzorstvo u istoriji Premijer lige. Ovim povodom Beograd je posetio Dejvid Džejms, legenda Liverpula i bivši engleski reprezentativac, koji drži golmanski rekorder po broju nastupa i odbranjenih penala u najkvalitetnijoj i najatraktivnijoj fudbalskoj ligi na svetu.

Pored druženja sa zvaničnom grupom navijača Liverpula iz Srbije i medija, Dejvid je iskoristio svoju posetu da zajedno sa predstavnicima Carlsberga obelodani produžetak saradnje ovog popularnog pivskog brenda i Liverpula na još 10 godina, ali i predstavi jedinstvenu aktivaciju za srpske ljubitelje fudbala pod nazivom "Carlsberg te vodi u Liverpul".

Aktivacija donosi mogućnost da čak tri dobitnika osvoje ekskluzivno putovanje za dvoje u Liverpul i dožive zaista nezaboravno iskustvo. Osim gledanja utakmice Liverpula iz Carlsberg lože, put obuhvata specijalnu turu obilaska stadiona i klupskog muzeja, večeru sa legendama kluba i igranje revijalne utakmice na čuvenom Enfildu!

Aktivacija traje do 13. oktobra u prodajnim objektima Idea, Roda i Mercator, gde svaki kupac barem dva Carlsberg piva dobija mogućnost da osvoji ovu fantastičnu nagradu. Pored nje, Carlsberg je pripremio i mnoštvo vrednih poklona za potrošače, uključujući stone fudbale, elektronske pikado table i druge tematske nagrade.

„Želimo da pružimo našim potrošačima neponovljivu priliku da dožive Liverpul iz „prvog reda“. Impresivnije od svih trofeja koje je ovaj slavni klub osvojio, među kojima je i 6 pehara prvaka Evrope, jesu strast, ljubav i lojalnost njegovih navijača. Imati priliku da to osetiš i budeš deo te tradicije verujem da je san svakog navijača i zato pozivam sve potrošače da uzmu učešće u ovoj aktivaciji,“ izjavio je Marko Simić, menadžer internacionalnih brendova u kompaniji Carlsberg Srbija. „Mogu slobodno da kažem da Liverpul simbolizuje sve ono najbolje u fudbalu. Ponosni smo što smo uz njega duže od tri decenije i što ne nameravamo da stanemo. Što se nas i saradnje sa Liverpulom tiče, on zaista nikada neće „hodati sam“, dodao je on.

Više informacija možete naći na sajtu www.verovatnonajboljepivo.rs.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()