Rat modnih giganata na pomolu: Njujorška kompanija cilja da pretekne LVMH

"Versace" i "Jimmy Choo" dobijaju novog vlasnika

10.08.2023. 17:19
  • Podeli:
Luj Viton pixabay-6447be833377c.webp Foto: Pixabay

Njujorška kompanija Tapestry koja "pod svojom kapom" ima modne brendove poput Coach i Kate Spade, u pregovorima je da kupi Capri Holdings.

Capri poseduje modne brendove Michael Kors, Jimmy Choo i Versace, a ovaj potez komentariše se kao pokušaj da se bolje takmiči sa evropskim modnim gigantima.

Capri ima tržišnu vrednost od 4 milijarde dolara, a Tapestry oko 10 milijardi dolara, a dogovor o kupovini kompanije se očekuje krajem nedelje, piše Wall Street Journal.

Američke kompanije kupuju modne brendove u pokušaju da preteknu LVMH i Kering, ali su i dalje iza evropskih giganta, koji su u poslednje vreme i sami kupovali druge modne kuće. 

Kering, koji već u svom vlasništvu ima Gucci, je prošlog meseca kupio udeo u Valentinu, a prošle godine pokušao je da kupi Tom Ford, ali je francuska kompanija izgubila na aukciji od kozmetičkog giganta Estee Lauder, koji je platio više od 2 milijarde dolara za luksuznu modnu marku.

LVMH je 2021. godine zaključio ugovor o kupovini luksuznog nakita Tiffany.

Tržišna vrednost kompanije Capri je naglo pala sa vrhunca od 20 milijardi dolara početkom 2014. jer se borila sa prezasićenosti svog brenda Michael Kors i akvizicijama koje su dale različite rezultate. Akcije kompanije sa sedištem u Londonu kojima se trguje u SAD pale su za oko 40% ove godine nakon što je kompanija upozorila na razočaravajuću prodaju.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()