Kako bi stvorio globalnu marku, Matešić je od dobiti jednu trećinu ulagao u marketing, a bio je poznat i kao sponzor u automobilskom i motociklističkom sportu
Vlasnik najvrednije kompanije iz Austrije "Red Bul" Ditrih Matešić umro je u 78. godini, objavio je sinoć javni servis ORF.
Kako je saopšteno iz Matešicevog tima u Formuli 1, on je umro posle duže i teške bolesti.
Matešić je 1984. godine osnovao kompaniju "Red Bul" sa sedištem u mestu Fušl kod Salcburga, nakon odluke da na svetsko tržište izbaci piće koje je otkrio na Tajlandu.
Nakon usavršavanja energetskog pića, on je posle tri godine, 1. aprila 1987. na tržište izbacio "Red Bul".
Veoma brzo je ta marka postala globalno jaka, a 2004. prvi put su prodate dve milijarde komada Red Bula. Broj prodatih limenki je 2021. porastao na 9,8 milijardi.
"Red Bul" u 172 zemlje zapošljava više od 13.000 ljudi.
Kako bi stvorio globalnu marku, Matešić je od dobiti jednu trećinu ulagao u marketing, a bio je poznat i kao sponzor u automobilskom i motociklističkom sportu.
U novembru 2004. Matešić je otkupio "Jaguar tim" i ušao u Formulu 1, gde je sa svojim timom osvojio brojne nagrade.
Bio je vlasnik i fudbalskih klubova, kako u Austriji, tako i Nemačkoj i SAD, ali i Brazilu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.