Rezultat je prevazišao očekivanja analitičara
Potrošači su tokom dvodnevne "Amazonove" rasprodaje, koja se održala 16. i 17. jula, potrošili rekordne 14,2 milijarde američkih dolara na onlajn kupovinu.
Rezultat je prevazišao očekivanja analitičara, javlja Rojters pozivajući se na podatke kompanije "Adobe Analytics".
Događaj poznat pod nazivom 'Amazon Prime Day' je dostupan samo pretplatnicima Prime usluge, koja košta 139 dolara godišnje, ali zauzvrat daje popuste na isporuku, uslugu striminga i druge bonuse.
Tokom prvog dana događaja su korisnici potrošili 7,2 milijardi dolara, što predstavlja rekord "Amazonove" prodaje na dnevnom nivou.
Ukupna vrednost onlajn prodaje tokom događaja je prošle godine iznosila 12,7 milijardi.
"Amazon" je takođe potvrdio da je ovogodišnja prodaja bila rekordna, ali za sada nije saopštio nikakve brojeve.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.