Lov na nove korisnike i zadržavanje starih na platformi: LinkedIn sada nudi i gejming sadržaj

Nove igre su dostupne u okviru LinkedIn News i My Network sekcije na desktopu i My Network taba na mobilnim uređajima

02.05.2024. 16:49
  • Podeli:
linkedin, 30 jan 2020 - profimedia-6633a1d4d01f8.webp Foto: Profimedia

LinkedIn je najnovija kompanija koja se upustila u biznis sa igrama. Sada korisnici na popularnoj platformi mogu da igraju tri različite igre. Korisnicima LinkedIna na desktopu i mobilnoj aplikaciji su dostupni Pinpoint, Queens i Crossclimb.

Svaka od igara će moći da se igra jednom dnevno, a posle sesije igraču će biti dostupna statistika kao što su rekordi, različite rang-liste i ko je još igrao igru iz korisnikove mreže.

Nove igre su dostupne u okviru LinkedIn News i My Network sekcije na desktopu i My Network taba na mobilnim uređajima.

Ne predstavlja iznenađenje odluka LinkedIna da uđe u ekosistem puzzle igara, s obzirom na to da su se na ovakav potez odlučile i neke druge kompanije. Ovo predstavlja način da se privuku nove korisnike i omoguće starim da budu aktivniji na mreži.

LinkedIn, za sada, još ne naplaćuje svoj gejming sadržaj i za sada on služi samo kako bi zadržao korisnike duže na platformi.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()