Nove igre su dostupne u okviru LinkedIn News i My Network sekcije na desktopu i My Network taba na mobilnim uređajima
LinkedIn je najnovija kompanija koja se upustila u biznis sa igrama. Sada korisnici na popularnoj platformi mogu da igraju tri različite igre. Korisnicima LinkedIna na desktopu i mobilnoj aplikaciji su dostupni Pinpoint, Queens i Crossclimb.
Svaka od igara će moći da se igra jednom dnevno, a posle sesije igraču će biti dostupna statistika kao što su rekordi, različite rang-liste i ko je još igrao igru iz korisnikove mreže.
Nove igre su dostupne u okviru LinkedIn News i My Network sekcije na desktopu i My Network taba na mobilnim uređajima.
Ne predstavlja iznenađenje odluka LinkedIna da uđe u ekosistem puzzle igara, s obzirom na to da su se na ovakav potez odlučile i neke druge kompanije. Ovo predstavlja način da se privuku nove korisnike i omoguće starim da budu aktivniji na mreži.
LinkedIn, za sada, još ne naplaćuje svoj gejming sadržaj i za sada on služi samo kako bi zadržao korisnike duže na platformi.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.